Johan45 Geplaatst: 31 januari 2009 Delen Geplaatst: 31 januari 2009 Het lijkt mij ook dat de kaart al duur (genoeg) betaald is. Misschien is het alleen een poging tot paniek zaaien om nog eens snel extra duurdere abonnementen te verkopen en blijkt straks dat alle kaarten gratis omgewisseld worden. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 31 januari 2009 Delen Geplaatst: 31 januari 2009 Eigenlijk moeten ze gewoon stoppen met het SetTop pakket en het basis paket goedkoper maken(!) (7,50 of zo) Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 31 januari 2009 Delen Geplaatst: 31 januari 2009 Origineel bericht van: Littlesat Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-) CanalDigitaal krijgt een vergoeding voor het doorgeven van de publieke zenders. In tegenstelling tot de commerciele zenders, die ontvangen juist €uro's van CanalDigitaal. Ik denk dus niet dat CDS jouw idee gaat overnemen .... Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 31 januari 2009 Moderator Delen Geplaatst: 31 januari 2009 Origineel bericht van: Littlesat Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-) Ik denk dat je met dit voorstel vele landgenoten die buiten het digitenne verzorgingsgebied wonen ongelukkig gaat maken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2009 Delen Geplaatst: 31 januari 2009 benne hullie nu helemaal van de pot gerukt...? betalen voor een nieuwe kaart ? (dan moet ik er drie nog wel!) ik vind niets mis met de huidige kaart en/of beveiliging seca2 (mediaguard) en betalen voor hun eigen "wenselijke" update dat doen ze dan maar mooi zelf argumenten: 1) dat er provisies en winst gemaakt wordt door de tussenhandel is al belachelijk genoeg maar waarom zo'n verhulde woekerwinst 2) die kaartjes koop je in a 2,5 euro 3) we betalen settopbox bijdrage per jaar ook om een vervanging te kunnen aanvragen conform de voorwaarden. 4) alle nieuwe interactieve diensten die met die kaart mogelijk zijn moet ik niet zomaar afnemen (lopend contract) 5) analoog aan de irdeto <> seca kaartwissel kunnen ze me niet daarmee nieuwe hardware verplichten aan te schaffen ( een kaart is deels ook hardware en je mag lijden dat ie in je receiver werkt ) 6) daarom zijn een tijdje terug wellicht bepaalde merkreceivers reeds niet meer als "canalDIGITAAL" receiver te certificeren. als er genoeg mensen achter staan (consument weer je) dan lijkt me, een wissel niet zomaar mogelijk met bijbetalingen. de enige kosten die ik denkbaar/acceptabel vind zijn de kaartkosten sec. dus 2,5 euro MAAR meer niet. afgezien van het feit dat die in al mijn receivers werken. chiao Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast dream7020 Geplaatst: 31 januari 2009 Delen Geplaatst: 31 januari 2009 ben het er niet mee eens Toen we de kaart kochten betaalden we al 79 eurie dus in principe hebben we al veel te veel betaald om lid te mogen worden Zo kaartje kost echt nog geen euro per stuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2009 Delen Geplaatst: 31 januari 2009 niet mee eens met mij? of met bijbetalen of met het bedrag wat een smart kaart kost chiao edit (sorry smart***kaart, mag je eigenlijk niet schrijven ook al omdat men niet mag/moet vloeken op dit forum) Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 31 januari 2009 Delen Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb een basis pakket op seca en een 1 euro kaartje op irdeto. Nu kan je volgens mij de irdeto gratis omruilen voor seca, dus als die hele kaartwissel voorbij is, is het een mooie gelegenheid om dan die irdeto kaart om te ruilen voor een seca. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satlook Geplaatst: 1 februari 2009 Delen Geplaatst: 1 februari 2009 Citaat: Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-) Die uitspraak vind ik maar een beetje bull, Ook al zou ik alleen maar 1,2,3 willen , dan zou ik voor mijn verdriet nog geen digitenne willen Ik vind het niets andres dan een plicht voor cd, dat ze 1,2,3 moeten doorgeven voor niks. Niet voor me zelf trouwens hoor, want ik heb zelf top DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W3ird_N3rd Geplaatst: 1 februari 2009 Delen Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: Littlesat Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-) Als jij de vonkbruggen hier even op komt eten.. Maar ik mag toch hopen dat de gratis en STB kaarten niet bij hoeven te betalen. Dat zou bijzonder hufterig zijn van CDS. Aan de andere kant, het is CDS, ik kan me er ook amper over verbazen. Des te meer reden voor mij om verder te proberen om de vonkbruggen uit te bannen, dan kan ik CDS volgend jaar opzeggen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soktic Geplaatst: 1 februari 2009 Delen Geplaatst: 1 februari 2009 Ik heb alleen maar ned 1,2,3 , digitenne is geen optie ivm beeldkwaliteit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daskie Geplaatst: 1 februari 2009 Delen Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch argumenten: 3) we betalen settopbox bijdrage per jaar ook om een vervanging te kunnen aanvragen conform de voorwaarden. chiao Hier heb je zeker een punt, setop gebruikers betalen al voor "gratis" vervanging van de kaart. Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roymar Geplaatst: 1 februari 2009 Delen Geplaatst: 1 februari 2009 Ik heb alleen een n1,2en3 maar ik vindt dat mijn kaart ook vervangen moet worden,want ik vraag er toch niet om dat zij de codering aanpassen!!! Gr.Roymar Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chukky2 Geplaatst: 1 februari 2009 Delen Geplaatst: 1 februari 2009 wie het film1 sport pakket heeft? Wanneer is die omwissel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pjotrb Geplaatst: 1 februari 2009 Delen Geplaatst: 1 februari 2009 Mijn grootste zorg is of ik straks na de omwisseling nog wel beeld heb. Mijn CI-module ondersteunt Seca 1 en 2, maar zeker geen Seca 3.... 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen