Ga naar inhoud


Uitbreiding HD kanalen CD??


Edmund

Aanbevolen berichten

Welke valse start van HD?? Op Nederland 1,2 en 3 samen komen we nog niet eens op 1% native HD content. Eerder vind ik 3 HD zenders van de PO omroep een flop(!) Was eerst eens als PO met Nederland HD begonnen, na het voorbeeld van BBC-HD... Zodra het krap wordt op deze zender dan pas alle 3 in HD...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

  • Reacties 450
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is oorverdovend stil bij de CD omtrent de uitbreiding met HD kanalen.

Het is ronduit misleidende reclame met de meeste HD-zenders. Op zich al een leugen en de meeste kanalen die al HD zijn komen niet van CD maar zijn FTA.

Zelfs de elementaire ned 1 2 en 3 zijn geen HD bij onze sat-boer.

 

Ook een leuke opmerking op de CD site:

"In de toekomst worden ook de kanalen XXX HD "

Tjee zeg nu nog even een datum erbij slimmerikjes bij de CD.

Al met al een teleurstellende ontwikkeling.

 

Edmund

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Het is ronduit misleidende reclame met de meeste HD-zenders. Op zich al een leugen en de meeste kanalen die al HD zijn komen niet van CD maar zijn FTA.

Het is helemaal geen leugen. Via de satelliet heb je nog altijd de meeste HD zenders en verwacht maar dat dit in de toekomst ook zal blijven... FTA HD kanalen heb je niet op de kabel, dat bestaat op de kabel simpelweg gewoon niet. En dan kun je wel zeggen dan neem ik er satelliet voor het FTA gebeuren bij... maar dan heb je ook twee ontvangers e.d. nodig...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat begrijp ik allemaal wel, maar nog steeds is dit niets, wat met CDS te maken heeft. Ald bvb. de BBC HD morgen codering invoert, kan ik dan bij CDS de zender claimen? Dacht van niet. Dus nou voor eenkeer aub ophouden over zenders, welke CDS niet doorgeeft.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch al lang bekend dat de thematransponder in januari omgebouwd gaat worden? Dan komen sowieso Nederland 1/2/3 in HD. Dit heb ik vorige week in een persoonlijke mail gelezen van Kees Farber die ik had gestuurd naar de directie van M7 Benelux. Dat vind ik toch wel petje af, dat op zulke mails gereageerd wordt door directie.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik HD vergelijk dan doe ik dat met zenders uit het Nederlandse boeket, voor mij zijn dat:

 

- Nederland (3) in HD

- Eurosport HD

- De thema zenders in HD

 

Dus niet die Brava, Bebe TV, Melody zen troep!

 

Wat moet er nu nog komen:

- volledige PO in HD

- de Nederlandse commerciëlen in HD

 

dit zie ik nog wel komen.

 

En daarna nog het liefst:

- Film1 in HD.

- Sport1 in HD.

 

En dat de BBC en bijvoorbeeld in de toekomst de ARD en ZDF in HD uitzenden is mooi meegenomen maar spelen voor mij geen doorslaggevende factor.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder dan Film1HD, Sport1HD, de drie publieke omroepen in HD, de 7 commercielen in HD zullen we voorlopig niet komen. Zowel bij de kabel als op de satelliet. En neem aan dat al deze zenders ook wel op satelliet komen hoor... Alleen niet zo snel als bij UPC.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...