Ga naar inhoud


Toxic[Q] stopt met modereren


prutsie

Aanbevolen berichten

Het zal wel aan mij liggen, maar iemand snapt hier de juiste context niet volgens mij.

 

Rinlin was me net voor, al was het met de "" op de verkeerde plaats.

 

Citaat:
Ik denk dat hij hier bedoelt te zeggen dat hij de diegenen die het vertrek van Ron hebben veroorzaakt "bedankt" voor het treiteren van een vrijwilliger...
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Matchless: Ik denk dat quattro het met een ironische ondertoon bedoelde (zo heb ik het tenminste opgevat),

en wordt bedoeld dat diegenen die Toxic(Q) hebben laten komen tot zijn besluit te stoppen, van quattro een veeg uit de pan krijgen.

Ik ben zelf ook vrijwilliger bij een vereniging, en wat je ook doet, je wordt zelden geprezen voor wat je doet.

Je wordt alleen maar afgerekend op wat er mis gaat.

 

Toxic(Q), bedankt voor al de tijd, ziel en zaligheid die je er in hebt gestoken.

Sat4All zou zonder jou niet zijn wat het nu is. Zonder daarbij de inbreng van anderen te (willen) onderschatten.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bericht aan Ron,

 

Toxic, ik ken je niet en jij mij niet........... mooi zo houden..

 

Onlangs kreeg ik een banner, omdat ik (en terecht) iets op dit forum had copy/past. Ik kwam daar achter via andere leden. Ik ben iemand die ook niet alles leest.........

 

MAAR........ ik ben iemand die redelijk vroeg is ingestapt op deze site. En altijd was deze site een 'open deur'voor mij,kreeg er veel info voor terug. Ik denk nog aan m'n actie "MP3 op CD"in 2003. Velen van jullie stuurden een leeg CD'tje met een retour en mijn vele MP3 liedjes gingen naar de diverse leden.

 

Onlangs heb ik het forum geopend: Ervaringen Vantage HD 2000S, en wat schetst je verbazing: na bij 12000 inkijks, wordt deze draad gesloten..... smirk

 

Kan ik begrijpen, maar 'heren'het leeft wel in dit ........... mad

 

Ron was objectief en kritisch, mag ook.... mad

 

En nu het vervolg.. blush

 

Ik wacht het af in dit draadje......... whistle

 

Nogmaals Toxic(Q).... welkom op m'n eiland............ laugh

 

 

Met vriendelijke groeten:

Jan

 

Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eehhm, Matchless, even voor de goede orde, ik hoop toch wel dat je mijn sarcasme in bovenstaand bericht berijpt...

 

even een kleine toelichting want volgens mij snap je mij niet helemaal:

 

Schandalig dat het vrijwilligers het onmogelijk wordt gemaakt om een hobby uit te oefenen.

Ik heb het hier dus over de mods die hier alles vrijwillig doen en dat hen dat onmogelijk wordt gemaakt.

 

En als je het schandalig vindt wat doe je hier dan

Met schandalig bedoel ik diegenen die continu op e moderators zitten te mekkeren. Schandalig dat zij zelf niet beseffen waar zij mee bezig zijn.

 

Wees trots op jullie zelf!

Diegenen die dit dit veroorzaakt hebben moeten inderdaad maar trots zijn op zichzelf. En ik hoopdat je begrijpt dat ik sarcastich bedoel...

 

Je kan rustig je mening geven of je het wel of niet erg vindt dat Ron stopt als moderator maar dan wel met fatsoen.

Tsja, en daar heb ik het niet over gehad. Ik heb af en toe ook wel mijn bedenkingen, maar daar heb je mij nooit over gehoord en dat zal ook nooit gebeuren. Het gaat mij ook te ver als iemand zijn (vrijwillige) werk onmogelijk wordt gemaakt....

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Idd verkeerd gelezen. sorry hiervoor blush

 

Als er nogal wat veel dingen gebeuren dan reageer je een beetje te snel.

 

Ik zal mezelf wel een waarschuwing geven wink

 

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes ron , ik vind het t medaille waard dat je zo lang op dit board gemodderd hebt ,ik lees al wel 10 jaar mee op dit board eerst met mn flips 6073 nu met de dream ,veel post ik niet is mijn startpagina sat4all .,dus ,suc6 met je verdere hobbies ,thx for your time

 

 

groetn geert.

dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Ron ermee stopt kan ik me ook goed indenken.

We hebben het over een hobbyboard, en niet een of andere site waar we elkaar het leven zuur moeten maken.

Het zou gewoon als hobby kanaal gebruikt moeten kunnen worden.

En tja soms draaft het idd wel eens door met de rechten en plichten, maar ja zij hebben de regels bepaald of je nu wilt of niet je moet dit respecteren.

Als sommige denken dat het echt anders moet maken zij maar een eigen board met eigen regels.

Alleen denk ik toch dat de meesten gewoon een net en correct board beter waarderen dan een scheld en elkaar in de haren zitten board.

In ieder geval ondanks alles succes Ron.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het Ron zeker niet nadoen wat hij gedaan heeft en wat de rest van de moderators doen, daarvoor zitten er teveel "mafkezen" anoniem achter hun computertje.

 

Wel jammer dat Ron stopt met modereren, ik mocht graag z'n berichten lezen.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron, ik denk dat je trots mag zijn op wat je in die jaren gerealiseerd hebt.

 

Ik kan mij inderdaad inbeelden dat na jaren gezeur het te veel wordt en je wel eens iets anders wil.

 

Zeker dan nog als je je steeds weer door bladzijden aan scheldmails mag gaan ploegen.

 

Hopelijk blijf je nog wat posten.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...