Ga naar inhoud


Toxic[Q] stopt met modereren


prutsie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Je kan het met zijn manier van modderen wel of niet eens zijn maar het is wel een feit dat Sat4All zo'n groot board is geworden mede door zijn inzet.

 

Helaas zijn er enkele leden met meestal minder dan 100 berichten die hem de zin hebben weg gehaald waardoor hij telkens meer verbitterd is geraakt.

 

Leden met meer dan 100 postings kennen de "Do and Don't" van het board en die maakten het Ron (en ons) niet zo moelijk.

 

Maar gelukkig zijn er ook leden met minder dan 100 postings die wel weten dat anoniem niet betekend dat je alles mag en kan doen.

Dat worden de echte die-hards .

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron, jij hebt het board gemaakt zoals het nu is, en hoop dat het ook zo blijft regeer je niet met strakke hand dan word het een zooitje.ben 2 of 3 keer gebanned geweest maar toch weer in genade aangenomen.lekker hier blijven komen en lezen en dan weer wegwezen.het begint vanzelf weer te jeuken.

laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote:

Helaas zijn er enkele leden met meestal minder dan 100 berichten die hem de zin hebben weg gehaald waardoor hij telkens meer verbitterd is geraakt.

 

Leden met meer dan 100 postings kennen de "Do and Don't" van het board en die maakten het Ron (en ons) niet zo moelijk.

Dat worden de echte die-hards .

endquote

 

DAT zei ik dus al in het stem topic.

 

Ik vind het jammer dat Ron ermee ophoudt.

 

Ook lees ik dat de regels (misschien) wat aangepast gaan worden. Denk wel dat dat zsm moet gebeuren voor de duidelijkheid van iedereen. (anders krijgen we weer misschien hetzelfde.........)

 

ronald

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat we het op een aantal punten niet eens waren en zijn (commerciele links e.d.), wil ik je bedanken voor je inzet Ron! Je kan uiteraard nooit voor iedereen goed doen, maar alles bij elkaar krijg je een dikke voldoende... of zoals op de Zweedse schoolrapporten : MVG! (mycket väl godkänd)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic(Q) bedankt? welnee... Bedankt aan diegenen die dit veroorzaakt hebben!!! Schandalig dat het vrijwilligers het onmogelijk wordt gemaakt om een hobby uit te oefenen.

 

Wees trots op jullie zelf!

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het kommentaar op de mod. toch al niet. Ik lees nooit de regels, niet op dit board ook niet bij de anderen forums. Desondanks heb ik maar 1 keer wegens verkeerd invullen onderwerp, commentaar gekregen.Lijkt me dat het toch heel normaal is om je te gedragen zoals het hoort, op het werk in het verkeer maar ook hier. Jammer dat iemand of je het met hem eens bent of niet word uitgescholden en daarbij ook nog eens zijn familie erbij. Als ik al zie hoeveel bigfood heeft moeten aanpassen bij dit onderwerp. Als die personen het nooit eens waren met toxic dan is het toch voldoende te weten dat hij er mee stopt, waarom dan later nog weer eens overdreven kommentaar geven.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

In feite kan gesteld worden dat Ron stopt omdat een stel mensen -dat bij het uitdelen van verstandelijke vermogens nou niet bepaald vooraan in de rij gestaan heeft- het gewonnen heeft van iemand die probeert het board leefbaar te houden. en dat betreur ik ten zeerste. Ik wens Ron alle goeds toe en hoop van ganser harte dat hij verder niet als een gekwetst mens door het leven zal hoeven gaan. Sterkte !

 

Groetjes,

 

John

 

PS: Gezien je enthousiasme voor de hobby zou je er ook voor kunnen kiezen om het even voor gezien te houden en over pakweg een half jaar of een jaar opnieuw te bekijken of je er nog steeds zo over denkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic[Q], Ron, bedankt voor je inzet voor dit board.

Hopelijk zien we je hier als [Ere?]lid nog vaak terug.

 

Politieagentje moeten spelen is altijd een impopulaire en ondankbare taak.

Maar wel één die gedaan moet worden om het board in leven én leefbaar te houden.

 

Als je de reacties, vooral in de Schopstoel leest, dan snap ik dat je daar een keer genoeg van krijgt.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Toxic(Q) bedankt? welnee... Bedankt aan diegenen die dit veroorzaakt hebben!!! Schandalig dat het vrijwilligers het onmogelijk wordt gemaakt om een hobby uit te oefenen.

 

Wees trots op jullie zelf!

 

Kijk, dat zijn nou de opmerkingen waarbij je je afvraagt waarom je het doet. Krijg je dit soort vriendelijkheden jaren lang dan wordt het modderen al een stuk minder leuk.

 

je bent hier gast en als je vindt dat je je hobby hier niet kan uitoefenen dan zoek je maar een ander board.

En als je het schandalig vindt wat doe je hier dan?

 

Je kan rustig je mening geven of je het wel of niet erg vindt dat Ron stopt als moderator maar dan wel met fatsoen.

Er kunnen wat kleine dingen veranderen maar de regels worden wel gehandhaafd.

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless
Citaat:
Toxic(Q) bedankt? welnee... Bedankt aan diegenen die dit veroorzaakt hebben!!! Schandalig dat het vrijwilligers het onmogelijk wordt gemaakt om een hobby uit te oefenen.

Wees trots op jullie zelf!


Kijk, dat zijn nou de opmerkingen waarbij je je afvraagt waarom je het doet. Krijg je dit soort vriendelijkheden jaren lang dan wordt het modderen al een stuk minder leuk.

je bent hier gast en als je vindt dat je je hobby hier niet kan uitoefenen dan zoek je maar een ander board.
En als je het schandalig vindt wat doe je hier dan?

Je kan rustig je mening geven of je het wel of niet erg vindt dat Ron stopt als moderator maar dan wel met fatsoen.
Er kunnen wat kleine dingen veranderen maar de regels worden wel gehandhaafd.


Ik denk dat hij hier bedoelt te zeggen dat hij de diegenen die het vertrek van Ron hebben "veroorzaakt" bedankt voor het treiteren van een vrijwilliger...

Zelf ben ik geen grote poster op het board, maar ik zal de directheid van de opmerkingen van Ron gaan missen. Het board zal niet meer hetzelfde zijn...

Rinus

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...