Ga naar inhoud


vuurwerk, waarom?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn vader en ik gooide vroeger strijkers naar elkaar, beetje oorlogje spelen. Krijg je met oude militairen he.

 

Voordeel van vuurkwerk is dan wel weer dat het buiten is, kunnen we allemaal met een peukje op de lip de lontjes aansteken.

 

Persoonlijk vindt ik sier vuurwerk mooi, en knallen leuk, buiten dat het leukste werk natuurlijk vuurwerk is.

 

Iedereen mag er het zijne van denken, niemand hoeft het met elkaar eens te zijn, dat maakt vuurwerk nog leuker, al die mensen die ertegen zijn kunnen we lekker pesten 1 avond per jaar.

 

Ik hoop dat iedereen een prettige avond heeft.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk jaar weer hetzelfde....dat gezeur over al dan niet vuurwerk.

 

Ik erger me ook wel eens aan lawaai op straat....Moet ik dan ook direkt een topic beginnen dat dit verboden moet worden???

 

In nederland wordt al zoveel geregeld door de overheid en overal is wel een campagne van.

 

Ben blij met mijn Carbidbus....

 

Tonski...Ik hoop dat je de knallen hoort Mag je meegenieten van mijn vuurwerk

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoei dat zou nog eens wat zijn :-)

 

Ik werk bij een bedrijf welke pijpleidingen maakt. Nou geloof me maar, dat het druk is geweest in de laatste dagen voor oud en nieuw.....

 

Dus ik denk niet dat ik de enige ben met carbid

 

Misschien is het een idee om de knal op het internet te zetten....Krijgt Tonski een linkje :-)

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Dedemsvaart is er één gemaakt van -ik schat- 1 meter doorsnee.

Daar gaat 10 kg carbid in. laugh

Ik hoop wel dat er geen ongelukken mee gebeuren

.

Vroeger deed ik er ook aan mee maar toen er zware putdeksels ongecontroleerd door de lucht gingen vliegen kreeg ik een straat verbod van mijn vader. blush

Gelukkig liep e.e.a zonder ongelukken goed af ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Hier in Spanje is er weinig vuurwerk met de jaarwisseling, en ik zou ook niet weten waar het wordt verkocht.

Salu2, D.Quijote


Overal bij de pirotechnias kun je fuego artificial (vuurwerk) kopen. Deze winkels verkopen meestal ook visbenodigdheden, wapens en sportartikelen.

Ik heb geen vuurwerk gekocht, dat doet ik al 6 jaar niet meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht iemand er na oud en nieuw belang bij hebben, ik weet een goed adres waar ze kunstogen maken, je komt er 's morgens passen, en dezelfde dag zijn ze klaar. Ze worden prachtig op maat en kleur gemaakt, je ziet echt haast het verschil met een goed oog niet.

 

Alleen je ziet er geen barst mee!

 

T B

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
Ik heb geen vuurwerk gekocht, dat doet ik al 6 jaar niet meer.


Bij mij zijn dat er al bijna 25.
Heb heel lang geleden ineens gemerkt dat als mijn buurman een hoop geld aan vuurwerk had uitgegeven ik toch vrij lang buiten stond mee te genieten.
En................. je hoeft het glas of flesje niet steeds neer te zetten bij het afsteken.
Ook ontziet het mijn rug een beetje voor wat betreft het vele bukken.

Fijne jaarwisseling allemaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...