Ga naar inhoud


Het traag reageren van sat4all


paardengek

Aanbevolen berichten


  • Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: schotelkop
robot van Google kan je zo instellen dat die zelf een keer per 4 weken komt


Maar eens in de vier weken is niet echt up to date.
Dat is wel een keuze overweging.

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net weer een probleem gehad (12.30) het duurde bijna 10 min eer de pagina geladen was. Tijdens het wachten kon ik gewoon snel op andere sites komen.

 

salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Vanmorgen was het weer feest, sat4all 10 minuten niet te bereiken. Was net een bericht aan het bewerken, alle correcties kwijt cry


Jep, bij mij om 3 minuten voor acht om precies te zijn, tabblad afsluiten en opnieuw starten haalde niks uit.
Het geheel heeft bij mij ook zo'n 10 minuten geduurd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zowat een 10 minuten eerst wachten op sat4all later op users.telenet.be en daarna op smartinnovations.nl.

 

Nu zie ik het dat zijn die bannertjes hierboven normaal duurt dat niet zo lang dus het zal wel iets anders zijn dat de vertraging veroorzaakt. shocked

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd welk OS jullie gebruiken. De browser IE8 zie ik vaak voorbij komen maar welke windows versie draaien jullie.

 

Ikzelf gebruik Win7 64bit met Opera.

Ik heb deze problemen ook, maar niet alleen bij sat4all soms ook na het opstarten als er geen applikatie op de voorgrond draait.

Eeeen keer heb ik ergens een foutmelding gezien, meestal hangt de pc gewoon en soms geeft die een bleu screen.

Die foutmelding ging erover dat de beveiliging niet voldoende was, met de melding dat de website (die ik wilde zien, Telfort) zijn beveiliging moest aanpassen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondervind ik ook de laaltste tijd,kijk ik naar aktieve onderwerpen, dan heeft hij vaak de neiging om bij pag.6 7 of

8 te verstoppen of te vertragen,op andere sites nergens last van.kijk ik naar de snelheid van de prof.[telfort]dan ligt het

daar ook niet aan.want telfort kan er ook wat van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abrahamsat
Ondervind ik ook de laaltste tijd,kijk ik naar aktieve onderwerpen, dan heeft hij vaak de neiging om bij pag.6 7 of
8 te verstoppen of te vertragen,op andere sites nergens last van.Kijk ik naar de snelheid van de prof.[telfort]dan ligt het
daar ook niet aan.want telfort kan er ook wat van.


Heb er met alle providers last van die ik hier voorhanden heb.
1x Intern met XS4ALL (zit binnen 1 hop op Widexs)
1x Intern met Online (iets meer hops)
1x USB Dongle van Vodafone (diverse snelheden UMTS, HSDPA, GPRS)

Dan via de buren via Versatel (Tele2).

Browserkeuze maakt ook niet uit.

Via IPV6 op ::ffff:d4cc:fafc wil ik het nog eens proberen (is adres sat4all.com)

Spiders zijn ook;
RBL (Real-Time Blocking List) lookup on 212.204.250.252:
SPAMCOP: Not Found
SBL: Not Found
XBL: Not Found
CBL: Not Found
NJABL: Not Found
SORBS: Not Found
SURBL: Not Found

Maar zoals je kunt zien staan die niet geactiveerd. Zijn data-slurpers op zoek naar emailadressen etc etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik niet gezegd. Kan ook aan Widexs liggen.

 

De zoekfunctie op Sat4all is vrij snel. Die resources zijn goed ingesteld.

 

Iets knijpt of vreet data. Was het dataverkeer niet iets van 190 GB per maand.

 

190 GB platte tekst met af en toe plaatjes is niet misselijk.

Die data van Google komt extern, maar zit helaas wel in een script verwerkt, wat vertraging kan veroorzaken.

 

 

 

EDIT: Nu duurde het posten net om 12:21 een dikke 2 minuten en was sat4all.com weer een paar minuten "weg"

WideXS was normaal te bereiken en andere sites ook.

 

Ping en traceroute normale waarden. Ter info 143 leden, 177 gasten en 4 spiders online

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je het zoeken in de database server. Ik ben bang dat hij erg weinig vrij geheugen heeft. Helaas kunnen we geen logfiles zien....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...