Ga naar inhoud


Kabel TV wordt een stuk goedkoper


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Waar blijven ze nu met die 5 euro mad


Dat heb ik gisteren al gezegd dat ik zo iets zou verwachten:

Origineel bericht van: aart44

Overigens zou het wel eens gewoon 5 euro kunnen zijn maar dan een combo pakket met Internet en telefoon dan biedt Tele 2 TV aan met verlies maar op de rest kunnen ze wel verdienen.


Alleen analoge TV komt op 15 euro met internet en telefoon kost het 10 euro en ja dan een totaal pakket voor €29.95 voor het 4-1 pakket dan is de kabel 5 euro. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jeemig, je moet tegenwoordig hogere wiskunde hebben afgestudeerd om de logica nog te kunnen begrijpen en je beeldscherm op 400% zetten om de kleine lettertjes te lezen..... laat staan te begrijpen.

 

Als ze roepen 5 Euro per maand goedkoper dan lijkt mij dat analoge kabel 5 Euro goedkoper. Moet je opeens weer een combi-pakket nemen.

 

Zo lust ik er nog wel één. Als ik mijn auto wegbreng voor APK kost dat keihard 25 Euro. Neem ik dat icm een grote beurt dan is de APK gratis.

 

Dus het antwoord van UPC op Ziggo zal wel zijn, "Gratis analoge kabel, bij afname van telefonie en internet ad 29,95" crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik ga er vanuit als het aantal analoge kanalen snel afneemt bij Ziggo, dat er snel concurrentie komt met het digitale aanbod.

 

De prijzen voor een digitaal basispakket zijn hier in Nederland echt te gek voor woorden, dus het wordt hoog tijd!!!

 

De prijzen zijn in tien jaar tijd meer dan verdubbeld.

Met een inflatiecorrectie van een paar procent per jaar kan dat dus helemaal niet!

Maar er is flink misbruik gemaakt van de invoering van de euro en nu wordt de Nederlandse consument financieel uitgemolken en misbruikt.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijzen zijn bekend:

 

Tele2 gaat analoge televisie aanbieden op het kabelnetwerk van Ziggo en UPC. De toetreding tot het kabelnetwerk van Tele2 is het resultaat van nieuwe wetgeving, die UPC en Ziggo concurrenten op haar netwerk toe te laten. Een los zenderpakket analoge televisie gaat bij Tele2 15 euro per maand kosten. Bij Ziggo kost het analoge basispakket 16,45 euro per maand en bij UPC 16,80 euro per maand. Kabeltelevisie in combinatie met internet en bellen kost 10 euro per maand plus de kosten voor het internet en bellen, 29,95 euro per maand. Voor dit pakket geldt een actietarief, waarbij de klant de eerste drie maanden het totale pakket voor 24,95 euro per maand krijgt. Triple play in combinatie met kabel televisie kost vijf euro extra, wat neerkomt op een vast tarief van 44,95 per maand. Ook voor dit pakket geldt een promotie: de eerste drie maanden voor 29,95 euro per maand.

 

Bron: Telecompaper

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen laten denken dat iets goedkoop is is dan ook belangrijker dan goedkoop zijn. Voor 20 euro ADSL (incl. VoIP) + tientje CDS basispakket is en blijft de allergoedkoopste oplossing die er is, maar zolang Tele2 mensen kan laten denken dat ze met 45 euro per maand goedkoop uitzijn, zullen mensen voor Tele2 kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
wat wordt goedkoper ?
nu even tijdelijk om klanten weg te trekken bij anderen
en dan gaat het spelletje gewoon door... (als bij de supermarkten / ISP) ... voorbeelden te over waar na een introductie het totaalplaatje uiteindelijk toch duurder uitpakt voor de jarenlange abonnee.

het is wel te hopen maar ik geloof er niks van
ciao


ik geloof er nog steeds niks van :D
een media hype en veel reclame die helaas in het voordeel uitvalt van tele2 -1

want inderdaad de ongeletterde tv-kijkers gaan voor die reclame en hebben dan 30 zenders die ze in 2011 niet meer zullen zien (daar analoog af en uit is in 2011).

ciao whistle

Walking On The Moon

The Police

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: felicasat
Als de kabel nu open gaat betekend dit ook dat ziggo en al die boeren er8ter komen dat ik al sinds 2005 gratis kijk en nooit rekeningen krijg.?


Hooguit als ze die kast in je straat opengooien. Wens de monteurs iig veel succes met het labellen van welk huishouden op welke provider zit. Denk dat het gewoon niet gebeurd en ze het over 5 jaar nog niet weten. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen het Notariaat en de Advocatuur. Verder helemaal niets of het product/dienst/service is bar en boos geworden.

 

Zorg en marktwerking is toch wel de koploper als je ziet dat het fatale gevolgen kan hebben.

 

Ik geloof er ook niet in. Geloof wel in een transparant model, zodat je kan zien wat A beloofd en doet wat B niet kan tegen eenzelfde prijs. Transparant zijn ook de kleine letters in één alinea ipv 5 kantjes A4 beginnend met Algemene voorwaarden en dan nog eens 5 kantjes A4 met alle suplementen, seperate voorwaarden e.d.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcellux

Ik snap dus nog steeds niet waarom er een analoog signaal moet worden doorgegeven in een kabelnet. Waarom moet dat? Mensen kunnen toch digitaal kijken voor dezelfde prijs??? Het voorbeeld is hier al gegeven maar digitenne zend toch ook alleen digitaal uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcellux
Ik snap dus nog steeds niet waarom er een analoog signaal moet worden doorgegeven in een kabelnet. Waarom moet dat? Mensen kunnen toch digitaal kijken voor dezelfde prijs??? Het voorbeeld is hier al gegeven maar digitenne zend toch ook alleen digitaal uit!


Laten we het even hebben over ECHT digitaal. Dus niet Digitaal en dan thuis een kassie in je meterkast die het weer analoog omzet zodat je in je gehele huis alles zonder digitale tuner kan bewonderen, dus analoog.

Nee, denk niet dat mensen op allemaal extra tuners zitten te wachten. Ze willen inpluggen en beeld. Liefst nog een look-a-Like van digitenne en dat is de tv waarbij je een conaxmodule moet inprikken met een kaartje erin. Heb je alleen de stekker van de 230 Volt nog.

Van al die kastjes wordt je echt niet vrolijk. Als het klein is dan gaat het nog (zoals DM500), maar wordt het groter en moet je voor elke tv extra gaan betalen, dan is de keuze nogal makelijk genomen.

Daarnaast heb je ook nog te maken met het feit dat HD allemachtig mooi is, maar wat heb je eraan op de slaapkamer waar een 15" platte breedbeeld staat die met het signaal niet overweg kan.

Ik ben van mening dat we midden in een "jetleg" zitten en dat de ontwikkelingen onze dure investeringen continu inhalen. De analoge generatie is nog iets te groot om echt over te stappen op digitaal.

Wellicht over een jaar of 5 dat er een beetje zicht is gekomen waar we heen gaan. Ik hoop persoonlijk op een Linux HD tv met een PCMCIA-slot en die mag dan aan een lokaal (al zit het gehele dorp erop) aan een GSO hangt.

Maar wie gaat dat betalen (het GSO systeem). Die TV staat al op lopende band in China en hoeft alleen de doos nog in smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...