Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

 

Nog 2 nachtjes slapen dan staat de zon loodrecht boven de steenbokskeerkring en gaan we gelukkig weer naar de zomer toe.

 

--------------------- zomer-kat-11.jpg

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Stond ik in de kou en sneeuw in Noorwegen met de kerst vertelde vrienden hier in Turkije mij dat het 20 graden was.

 

Gleed ik in NL er bijna dagelijks onderuit door de vorst vertelde vrienden mij vanuit Turkije dat ze naar het strand gingen om te BBQ'n.

 

Ben ik sinds dinsdag terug in Turkije hebben we niets anders dan regen, regen en ja, regen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Stond ik in de kou en sneeuw in Noorwegen met de kerst vertelde vrienden hier in Turkije mij dat het 20 graden was.

Gleed ik in NL er bijna dagelijks onderuit door de vorst vertelde vrienden mij vanuit Turkije dat ze naar het strand gingen om te BBQ'n.

Ben ik sinds dinsdag terug in Turkije hebben we niets anders dan regen, regen en ja, regen.


Als wij dan het goede weer zouden hebben gekregen vind ik dit een goede deal

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Gelukkig is al die sneeuw en ijsbende weer verdwenen en hebben we nu een vriendelijker weertje.

Deze jongens gaan er wel in vandaag. :D

 

----------------biertjey.jpg

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het is nu 23 april 2011 en het is al enkele dagen boven de 25 graden hier in Nederland.

Is het weer van slag? In Spanje en in Zuid-Frankrijk is het een stuk koeler.

 

Heerlijk luieren in de zon! Dit hou ik nog wel even vol....

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreselijk is het hier in nederland... ik ben blij dat ik het vanaf volgende week weer wat "hogerop" ga zoeken. Hier kan je nu niet meer de deur uit... bah, wat een ellende.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...