Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Veel te warm, bèh.

Jaha de reuzel loopt je kont uit met die hitte. mad
In Taroudant was het 38 graden boven nul maar het was daar wel beter uit te houden dan die 34 hier.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: klaas
Het is helemaal zo gek nog niet met het zonnetje erbij, alleen jammer dat het niet in het weekend zo was. Graadje of 30 en een nachtje tegemoet van minimum 20 graden. Het is eindelijk echt zomer in ons koude kikkerlandje cool.


vannacht wordt het net zo warm als dat ze voorspellen vanaf komende woensdag :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een kwestie van gordijnen dicht en zelfs ramen dicht, dan is het binnen redelijk koel.

 

Maar iedereen zet de deuren en ramen open met als gevolg de warmte binnen.

 

Overmorgen weer een heerlijke 18 graden!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ellendig rotweer is dit... morgen wordt het gelukkig weer beter. Vanaf zondag ben ik niet meer buiten geweest, ik geloof nooit dat ik het zou overleven. Binnen draait de airco. Ik zal blij zijn als er 15 graden van de temperatuur af gaat!

Ik tel af tot 15 september... dan is het ergste weer voorbij!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu mogen de waarschuwingen wel zijn ingetrokken maar ik denk dat we wel wat te vroeg juichen.

Als je op dit moment naar Buienradar kijkt dan kun je zien dat er nog wel het een en andere in aantocht is, mooie rood/paars gekleurde buienvelden.

Ik hoop alleen maar dat het met de hagelstenen meevalt want mijn bijna nieuwe caravan staat op dit moment buiten bij een schadeherstelbedrijf en kon niet meer naar binnen gezet worden.

Ik zou de caravan morgen ophalen maar als het een beetje tegenzit kan ik deze morgen gelijk laten staan om de hagelschade te herstellen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan altijd uitwijken naar niederschlagsradar, en daar inzoomen op het europese plaatje.

 

 

En niet allemaal tegelijk a.u.b., anders heb ik geen beeld meer.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...