Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

Ik hoef geen buienradar te kijken, hier zie ik het buiten wel. Man, wat gaat het tekeer... Felle flitsen en harrrrrrde klappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat krijgen wij hier in het noorden allemaal in het donker. Dat levert vast een mooi gezicht op al die donder en bliksem midden in de nacht laugh .

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad, de uplink redt het niet meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zitten wij midden in het episch centrum, ons

huis stond net te schudden. Windvlagen, als ik mag schatten

meer dan 100km per uur.

 

Het is hier nu net zo donker als normaal om 2230 uur.

 

Ofwel storm en thunder. . . .

 

Lokatie Echteld.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Tja bij Ziggo heb je daar geen last van wink

Hoe zo?
Waar haalt Ziggo dan de CD kanalen zoals de RTL'len vandaan, toch ook via de satelliet.
Als in Hilversum of Luxembourg zwaar weer is dan gaat daar de Uplink uit en dan heeft ook Ziggo geen beeld meer.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

De slagregen kachelt onder de nokvorsten, het druppelt op

mijn bureau, ga nie goe nie.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het ziet er hier wel dreigend uit, maar we zitten net iets te oostelijk voor de buien.

De thermometer staat nog steeds op 30 graden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...