Ga naar inhoud


Voorbeeld brieven tbv het uiten van klachten over CD


joop001

Aanbevolen berichten

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze bij Cd actie gaan ondernemen .Dat ik het er niet mee eens ben is een andere zaak .Je zou eens moeten weten hoeveel sommige aan cardsharing verdienen .Pak die mannen wat mij betreft maar goed aan .Samen met diegene die het er afnemen

 

Van de andere kant maakt CD het er ook zelf na .Waarom kan je bij digitenne wel 3 kaarten gratis krijgen en moet je bij cd de hoofdprijs betalen .Voor je 2e kaart werkt ben je al snel 100 euro kwijt .Dan de maandelijkse extra kosten .Daarbij optellende dat je niet hetzelfde pakket op je 2e kaart krijgt als je een heel uitgebreid abbo hebt .

 

Ook de eu is stuk schuldig .Waarom kan alles grensoverschrijdend zijn en zijn we een eu maar als het op tv kijken aan komt niet .Zeker tegenwoordig zou dat een goede oplosssing zijn voor mensen die van buitenland afkomen en hier graag hun tv willen kijken .Tenslotte vind ik het ook fijn als ik bv in spanje zit .Dit werkt cardsharing ook in de hand .

 

Als het echt zo zou zijn dat cd dit doorzet en ik boven geen tv meer kan kijken zeg ik heel de zooi op en kijk de nl kanalen dan wel via digitenne .Ondanks minder kanalen en slechter beeld .

 

Ik vind het een goede actie van sat4all om dit onder de aandacht te brengen bij div overheden

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is toch te zot dat je niet meer drie programma's kunt opnemen en naar de vierde gaat kijken en dat dan niet meer kan.

Ik vind het al erg genoeg dat je bij een Enterteinment HD abonnement een ontvanger krijgt die niet een programma kan laten pauzeren, terwijl dit wel in het pakket zit! Bovendien moet je bij drie abonnementen ook nog eens twee keer extra € 5,- en € 2,50 betalen!

GWMJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kitser,

 

Op de vraag terugkomend of jouw voorziene opstelling gaat werken? De kans is zeer reeël dat die dan niet naar behoren gaat werken.

 

@ een ieder

Waar het hier vooral omgaat is de aard en de wijze waarop CD met onze belangen omgaat. Naar onze mening overtreedt CD met deze actie zowat alle bepalingen omtrent het consumentenrecht. Dit nu vinden wij staat in geen verhouding tot hetgeen waar het hen omgaat en door ons ook wordt onderschreven en dat is het ageren tegen de commerciele shares. Dit staat ook duidelijk in alle brieven.

 

Wij menen dat er in onze rechtsstaat voldoende middelen (straf- en privaatrechterlijk) bestaan om dit probleem door CD te laten aanpakken.

 

Zonder verders enige discussie over dit onderwerp te willen voeren hier (daar is een ander topic voordat ruimschoots bekend is gezien het aantal reacties) kan ik zeggen dat ik meervoudige voorbeelden kan noemen waarmee CD dingen doet die andere providers/productleverranciers niet zouden moeten doen omdat anders het hele land op zijn kop staat. Maar wie dat wil weten vraagt daar maar naar in het andere daarvoor aangewezen topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het digitale tijdperk is een zeer mooi en strak kijken tijdperk, de nadelen ervan zijn her en der bekend.

 

Geef mij maar het oude tijdperk welk zeker goedkoper was, laat de providers er wat meer kanalen opzetten én goede signaal doorgifte wat m.i. moet kunnen met de vele glasvezel onder de grond dan zijn we klaar met deze geld-slurpende digitale toestand en alle gierige bedrijven eromheen.

 

Nadeel is wel dan zij die in het buitengebied wonen wat slechter voorzien worden van kabels maar daar zal vast wel een mouw aan te passen zijn.

 

Ik heb gezegd, oeggg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 zenders tegelijkertijd, is toch meer dan zat. Wat willen jullie allemaal zien dan, en waar halen jullie de tijd vandaan om alles te kijken. Get a life. Het is een goed initiatief van Canaldigitaal om deze limiet in te stellen. Zo wordt het illegaal kijken weer bemoeilijkt. Ik ga een brief sturen waarin ik het voornemen van Canaldigitaal aanmoedig.

 

Als je het niet erg vindt.............maak ik zelf wel uit hoe ik leef. Ik val anderen daar niet mee lastig.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit er trouwens een tikfoutje in de eerste alinea.....

Er staat namelijk .....zoals gestel (moet toch een D achter?) door dhr. Tensen

 

Oh ja, nog iets anders. Het vakje waar ik mijn woonplaats in kan invullen is net iets te klein, dus wordt mijn woonplaats afgebroken...

aangepast door Hensie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog afgezien van de nodige grammaticale fouten kwam ik bij het vluchtig doorlezen van de brieven onder meer de navolgende spelfouten tegen:

 

"Tweede kamer der Statengeneraal" moet zijn "Tweede Kamer der Staten-Generaal".

In "Dit bedrijf verspreid" moet staan "verspreidt".

In "en de goede werking van apparatuur die dat niet is verstoord" moet staan "verstoort".

"(Ik) mij het recht voorhoudt" moet zijn "(Ik) mij het recht voorbehoud".

 

Hopelijk worden deze fouten nog verbeterd.

 

De brieven zijn ongetwijfeld goed bedoeld en wekken door het hoogdravende taalgebruik de indruk van een goed juridisch niveau te zijn, maar dat laatste is absoluut niet het geval.

  • Like 2

Apebox CI Benelux, Gibertini 125cm, LNB Inverto Twin Monoblock 23mm LNB 6°.
Canal+ app op Samsung TV en diverse Android devices. Locatie Andalucía, Zuid-Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Joop heeft ze heel erg snel geschreven omdat we ze ook snel online wilden hebben.

 

In plaats van op zo'n uitermate onaardige manier commentaar te leveren, beter gewoon zelf doen de volgende keer OK?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...