Ga naar inhoud


update tv-vlaanderen kaart is begonnen met problemen als gevolg.


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

@SatMann

 

Heb zelf een Philips DSR 7141.

Voldoet die ook?

 

Trouwens heb een puls aangevraagd en de VU - met CCcam heeft de update uitgevoerd.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanavond update binnengekregen via CCcam nadat ik een heractivering gevraagd heb via de website van TVV, daarvoor kwam er geen enkele binnen op geen enkel Vlaams kanaal. Daarna 4 kanalen simultaan, 5de heel even en dan ALLES op zwart. Waarom niet alleen de 5de op zwart en de rest nog gewoon beeld? Dat is uiteraard geen oplossing voor dit "probleem" maar het maakt een en ander wel wat minder stresserend.

 

M7 leest hier misschien mee, daarom deze "tip": pak de payservers aan die overal openlijk adverteren, dat kan op andere manieren dan deze waarbij je degene die elke maand netjes z'n veel te dure abonnement betaalt pest. 20 euro per maand en geen enkele deftige film- of sportzender te bekennen! Misschien is dit nu wel dé reden voor sommige klanten om nu toch maar over te stappen naar Telenet of Belgacom. Tot nu had men de vrijheid om alles zelf te regelen qua ontvangers en kon je het probleem van de premium zenders door de vingers zien. Het is maar wat de druppel is voor sommigen.

 

Ik kijk het zelf nog even aan. Misschien komen er wel creatieve oplossingen (van M7 of van software ontwikkelaars ;) ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier zaten we gisteren zonder beeld!

Ik ben reeds klant bij TVV van het begin. Om één der redenen dat je zelf de hardware kan kiezen. Deze oplossing was tot nu toe voor mij de goedkoopste. Maar indien ze hieraan wijzigingen gaan maken, gaan ze nog vele klanten verliezen, ik ben er eentje van. Het prijsverschil met "Belgacom TV of Telenet" is nu nihil geworden, als je in je eigen huis niet probleemloos meer kan zappen op meerdere toestellen. Ook indien mijn huidige ontvangers niet meer voldoen, omdat ze terug andere soft gaan gebruiken, vliegt alles hier buiten! Kunnen we dit nog vrijheid van hardware noemen?

Als je de decoders van M7 kon linken met elkander, dan wist ik het wel....

 

Een ontevreden TVV-klant

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond update binnengekregen via CCcam nadat ik een heractivering gevraagd heb via de website van TVV, daarvoor kwam er geen enkele binnen op geen enkel Vlaams kanaal. Daarna 4 kanalen simultaan, 5de heel even en dan ALLES op zwart.

 

Het gaat dus wel met CCcam om er 4 te draaien ipv de 2 zoals aangegeven in het bericht van TVV?

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat dus wel met CCcam om er 4 te draaien ipv de 2 zoals aangegeven in het bericht van TVV?

 

volgens een bericht van canal digital op "hun" forum zou dit dus moeten kunnen , tussen haakjes , ik gebruik smart-wi en heb gisteren ook enige tijd problemen gehad , vandaag werkt alles nog naar behoren ,

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

0000 MANAGMENT : 2012-02-05

006c TV VLAANDEREN : 2012-02-14

 

dat zijn mijn datums ik draai ccam en hier staat te lezen een puls aanvragen maar hoe doe ik dat op de vu duo ism ccam ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je kaart binnen de 10 sec meer dan 4 ecms moet opvragen gaat hij op zwart, enkele minuten later werkt de kaart terug.

MAW DUMP CCCAM gezien CCcam veel te veel request doet op de kaart.... het gebruik van een CI-module is Zeeeer traag. Wat een 'kreng' modules.

Er bestaat geen mogelijkheid om de request te beperken in CCcam , je kan enkel je kaart volledig blokken voor reshare. (TV Vlaanderen klapt in de handen)

Maar zet nu eens OScam(server/client) op met ecm limiet 4 en 10 secs en je shared deze door naar CCcam via newcamd. Werkt 100%(ook voor télésat)

Problem solved !

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik oscam experimental draai op de vu duo als softcam kan ik 4 kanalen tegelijk opnemen en 5de kanaal is dan zwart,draai ik ccam als softcam dan kan ik 3 kanalen tegelijk opnemen en het vierde kanaal is zwart dat vind ik een beetje raar,enig idee hoe dat komt ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...