Ga naar inhoud


update tv-vlaanderen kaart is begonnen met problemen als gevolg.


Gast SatMann

Aanbevolen berichten


Indien je kaart binnen de 10 sec meer dan 4 ecms moet opvragen gaat hij op zwart, enkele minuten later werkt de kaart terug.

MAW DUMP CCCAM gezien CCcam veel te veel request doet op de kaart.... het gebruik van een CI-module is Zeeeer traag. Wat een 'kreng' modules.

Er bestaat geen mogelijkheid om de request te beperken in CCcam , je kan enkel je kaart volledig blokken voor reshare. (TV Vlaanderen klapt in de handen)

Maar zet nu eens OScam(server/client) op met ecm limiet 4 en 10 secs en je shared deze door naar CCcam via newcamd. Werkt 100%(ook voor télésat)

Problem solved !

Ik ben een CCCAM gebruiker en heb nooit iets met OScam gedaan. Kan je meer in detail uitleggen in welke gevallen OScam wordt gebruikt. Ook hoe je de combinatie OScam CCCAM moet opzetten op een VU+duo?
Link naar reactie
Delen op andere sites

TV kijken wordt wel heel vervelend via TV-Vlaanderen.

 

Vanavond (Di) naar De Laatste SHOW aan het kijken. Na 15 minuten kijken reeds drie fameus grote freezes gehad.

Naar ik verneem leest CD en TVV hier mee op het forum. Dat ze er dan ook iets aan doen.

 

Je kunt ook zeggen loop weg, maar dat is in mijn geval niet zo eenvoudig. Telenet komt er hier niet meer in. Ze hebben mij een keer teveel bedrogen. En Belgacom TV is hier onbekijkbaar wegens enkel maar een slechte ADSL lijn.

 

Een ontgoochelde TVV klant (HD klant dan nog).

 

Willy

 

Ach , hun klanten geraken ze zo wel kwijt , ik hang nog tot eind 2013 vast (niet lang geleden zenderpakket op basic+ gezet ) . Maar dat is geen erg , heb vanmiddag paar €'s neergeteld in het postkantoor en nu al de opzeg verstuurd , je kan maar op tijd zijn :) . Telenetniet , na 13 jaar was ik ervanaf , en echt nooit meer . comabelg tv , ik zit bij scarlet op vdsl en kan dat erbij nemen op vdsl2 , maar dan zakt internet snelheid ( afstand tot wijkcentrale ) en ook weer die verplichte ondingen , no thx .

 

Ik ga dus terug naar wat ik tussen telenetniet en en die pippo's van tvv had , dvb-t en sat fta . Een goede raad massaal opzeggen , DOEN !!!!! .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

In hun nieuwsbrief van vandaag wordt er met geen woord over gerept.

 

Ik had iets meer fatsoen verwacht en op z'n minst een kort berichtje.

 

Inderdaad, dat viel mij ook al meteen op! Er is nergens officiële communicatie over de castratie van onze kaartjes... Dat is echt arrogant gedrag van TV Vlaanderen/M7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is er geen solidariteit onder de kijkers ,anders zou het aan te bevelen zijn het Abbo onmiddellijk opzeggen >

ze zijn dan binnen afzienbare tijd failliet,en misschien/hopelijk dat CD het handeltje dan over neemt dan hebben we tenminste alles op één kaart zitten met één Abbo..

Want,op dit geknoei zit niemand te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dus terug naar wat ik tussen telenetniet en en die pippo's van tvv had , dvb-t en sat fta .

 

tja, dat is het nadeel om in een in het verleden zwaar door de overheid gesponsorde koperland te wonen... We hebben zo geen dingen als glashart enzo. Hier en daar is er wel eens een proefproject voor FTTH; maar de duopolie Telenet en Belgacom zorgen dat innovatie op dat vlak ernstig achterop lopen ten aanzien van de buurlanden.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En net nu lanceert TVV dit :

 

Goede voornemens voor het nieuwe jaar

TV VLAANDEREN lanceert All-in-One

 

Een uitgebreid zenderaanbod boordevol entertainment, onbeperkt surfen op het internet en één tarief voor alle nationale oproepen.

 

1 jaar gratis Internet & Bellen (t.w.v. €41 per maand)

voor de eerste 40 testklanten die kiezen voor All-in-One.

 

:crazy:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen TV Vlaanderen jongen hé (Integendeel..).

Bij mij komt TVV niet binnen , ik heb genoeg aan mijn feeds en de vrouw die heeft nog de kabel , dus geen probleem voor mij.

 

En voor die "eerste veertig" zal het zijn zoals bij de zovele emails dat we krijgen , "Mijnheer/mevrouw je bent zojuist de winnaar van.... " :grin:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na drie dagen prutsen aan mijn dreambox, kom ik er eindelijk achter dat het TVV probleem niet aan mijn box ligt! "Dank u TVV, om te melden dat u met de kaart aan het prutsen bent!" Gdvrdmme!!

Vrouw kwaad op mij dat ze niet naar VTM kan kijken etc.....

Nu even een kaartje van mijn buurman erin gedaan en die werkt (nog) wel...

Kan iemand mij een korte uitleg geven hoe ik in CCcam.cfg de sharing voorlopig kan uitschakelen?

Hopelijk doet de kaart het dan wel zonder freezes.

----------------

Dreambox 7000S + DM800 HD

Linux SME server

Rotor Sat HH100 - DiSEqC 1.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na drie dagen prutsen aan mijn dreambox, kom ik er eindelijk achter dat het TVV probleem niet aan mijn box ligt! "Dank u TVV, om te melden dat u met de kaart aan het prutsen bent!" Gdvrdmme!!

Vrouw kwaad op mij dat ze niet naar VTM kan kijken etc.....

Nu even een kaartje van mijn buurman erin gedaan en die werkt (nog) wel...

Kan iemand mij een korte uitleg geven hoe ik in CCcam.cfg de sharing voorlopig kan uitschakelen?

Hopelijk doet de kaart het dan wel zonder freezes.

 

Voor al je F-lijntjes een '#' voorzetten.

 

bv

 

F: kamerzoon kamerzoon

 

maak je dan

 

#F: kamerzoon kamerzoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van mij heeft net een vu+ duo gekocht. Zal tv vlaanderen werkend blijven met een officiele kaart en een softcam als cccam of oscam? Kan ik bovendien geen smartcard meer aanvragen zonder ci module?? Als ik tweedehands een losse tvv kaart koop (op naam van iemand anders dus), kan ik dan later problemen krijgen ivm abbonnementsgegevens?

Kan ik trouwens in belgie probleemlooS een canaaldigitaalkaart kopen uit nedrland en hier gebruiken?

aangepast door fjskmdl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...