Ga naar inhoud


update tv-vlaanderen kaart is begonnen met problemen als gevolg.


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

@redgytje Het zou ons dus kunnen helpen als je even weet te vertellen hoe die lnb is aangesloten. Indien het een lnb is met 2 uitgangen moet je eens indien mogelijk de 2 aansluitingen proberen om te wissel voor te kijken of er in de installatie een probleem ziet. Enkele oorzaken die ik kan bedenken: decoder defect , slechte connectoren aan lnb en of decoder(water), lnb defect , slechte kabel gebruikt die nu door externe factoren problemen geeft, niet goed uitgerichte schotel. Ok je hoort mij al aan komen het kan veel zijn. Als je echter even de tijd neemt en telkens dingen probeert uit te sluiten kom je uiteindelijk wel bij de oorzaak van het probleem. Probeer nu gewoon als eens om de decoders om te wisselen en laat eens weten of het opgelost is of wat het probleem nu is. U zla echter wel op astra 1 moeten blijven want u decoder is niet geschikt voor astra 3.

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi daar jongens en meisjes,

sorry voor het late antwoord.,Was even van huis weg en daardoor geen internet bekenen.Zoals je schrijft, de LMB is inderdaad een 2 aansluitings LMB. Nu zoals ik lees zal ik moeten zo te werk gaan dat ik stelsel matig zaken uitsluit. Ik zal er mij eens moeten aan zetten en dan eventueel alle kabels vervangen( ze liggen reeds 7 jaar op het dak) en met die zon hier is de buitenzijde van bepaalde kabels aangetast. We zullen dan verder zien wat er eigelijk scheeeld.

Nu mijn probleem ook aangekaart bij mensen die ook hier in de buurt verblijven ( wij zijn in lang verlof nl. in Kusadasi Turkije) en ook zij hebben van blojes blijkbaar veel last de laatste tijd slechte ontvangst. Wat vroeger niet het geval was. We spreken dan over ondervinding van verschillende jaren. Ik weet niet hebben ze de sateliet veranderd, kunnen ze de sterkte van uitzending verminderen willen ze dat hun klanten overschakklen op HD en astra 23.5 gaan afstemmen, allee ja ik weet het niet maar het is zeker niet meer als vroeger weten ze mij hier te vertellen.

Toch bedankt voor de hulp .

Ik hou jullie verder op de hoogte. Het kan wel een rijdtje duren maar een antwoordtje komt er zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben meer en meer aan't overwegen om voor ma bgc te nemen , en mezelf op dvb-t fta en sat fta te zetten . Zeker als ze de 2 sid 's zouden doorvoeren , ook hal heb ik een contract tot eind 2013 , eruit zullen ze gaan met hun pesterijen ! .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben meer en meer aan't overwegen om voor ma bgctv te nemen , en mezelf op dvb-t fta en sat fta te zetten . Zeker als ze de 2 sid 's zouden doorvoeren , ook hal heb ik een contract tot eind 2013 , eruit zullen ze gaan met hun pesterijen ! .

aangepast door smoking

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen overhaaste conclusies trekken.

Voor alle duidelijkheid, ik wens ook een uitstekende kwaliteit en een goede dienstverlening van TVV maar op dit moment is die 2 sid limitering slechts een gerucht.

Bij onze 2 monopolisten loopt ook niet altijd alles lekker hoor.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben meer en meer aan't overwegen om voor ma bgctv te nemen , en mezelf op dvb-t fta en sat fta te zetten . Zeker als ze de 2 sid 's zouden doorvoeren , ook hal heb ik een contract tot eind 2013 , eruit zullen ze gaan met hun pesterijen ! .

En hoeveel tv's denk je op BGC aan te sluiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoeveel tv's denk je op BGC aan te sluiten?

 

1 tv , voor ma dus , ik kan best leven met de vrt via dvb-t . Kost me 9 € pm bij m'n vdsl internet , is de kop niet af ( kan 2HD of 3 SD tv's aansluiten ) .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...