Ga naar inhoud


update tv-vlaanderen kaart is begonnen met problemen als gevolg.


Gast SatMann

Aanbevolen berichten


Ik heb nu dit staan:

 

card reader /dev/sci0

handled 233(233) ecms and 4(4) emms

SECA card 00.572.598.439 entitlements:

0000 MANAGMENT : 2012-02-15

006c TV VLAANDEREN : 2012-02-15

 

Kan toch precies maar 3 zenders tegelijk opnemen :(

 

hier ook maar 3 zenders.

Ik heb wel een 2de tv vlaanderen kaartje die ik nu ook in de vu+ duo stop en zo hoop dat ik meerdere kanalen kan openen maar om de een of andere redenen gebruikt hij maar enkel mijn bovenste kaart. Weet niet hoe ik dit moet instellen dat hij ook mijn 2de kaart gebruikt. Of dat de andere decoders maar enkel mijn 2de kaart kan gebruiken en van de eerste afblijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na drie dagen prutsen aan mijn dreambox, kom ik er eindelijk achter dat het TVV probleem niet aan mijn box ligt! "Dank u TVV, om te melden dat u met de kaart aan het prutsen bent!" Gdvrdmme!!

Vrouw kwaad op mij dat ze niet naar VTM kan kijken etc.....

Nu even een kaartje van mijn buurman erin gedaan en die werkt (nog) wel...

Kan iemand mij een korte uitleg geven hoe ik in CCcam.cfg de sharing voorlopig kan uitschakelen?

Hopelijk doet de kaart het dan wel zonder freezes.

 

Probeer het zo

 

F: user Pass 3 0 0 { 0:0:2, 0100:00006C }

 

Dan wordt de TVV kaart niet meer geshared.

 

 

Grrtzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan toch precies maar 3 zenders tegelijk opnemen :(

 

het is bij velen al opgevallen dat het getal van 4 zenders terzelfde tijd niet echt klopt.

het is altijd 3 zenders kijken en/of 4de voor opnemen of zappen.

 

hier ook wat testen gedaan, eerst 3 ontvangers aan = geen probleem

1 opnemen extra = geen probleem.

maar 4 kijken = zwart of hik om de 10 SEC.

 

dus mss moeten ze dat beter communiceren.

ofwel is het 4 ECHT gebruiken en een 5de om het zappen of opnemen te garanderen.

 

natuurlijk het is enkel velen opgevallen, verdere testen moeten het uitwijzen, maar daarvoor te weinig tijd gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bovenstaande kan allemaal waar zijn.

 

Maar: Op dit moment Vr 16/122011 10h35 zware freezes op VT4.

En alleen de TV staat op tesamen met de radio op een tweede ontvanger (via partnertbox)

Verder geen activiteiten.

 

TVV is aan het klooien!!!!!

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond 15/12 rond 21u hadden we ongeveer 10min. geen beeld. Heb terug een heractivatie van m'n kaart moeten doen! Vrouw is woest :mad: en ja we luisteren soms nog wel eens naar het vrouwtje... abbo wordt stopgezet!

Nogthans zijn wij er van bij het begin bijgeweest. Briefje zal zaterdag aangetekend verstuurd worden. Heb al aanvraag gedaan voor Tv met internet abbo en voor de kids is het blijkbaar ook beter en leuker. Meer zenders voor hun :) .

Spijtig dat ze hun trouwe betalende klanten zo behandelen... en wees gerust.... reclame voor TVV, ja dat maken we niet meer!

 

Greatings en tot...

2pk

aangepast door 2pk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me dat je kosteeloos weg kan . Ik heb meerdere keren de AV doorlezen . Er staat wel in vermeld dat ze het recht hebben om zenderpakketen te wijzigen , Maar nergens staat er dat ze zomaar met uw aangekocht eigendom mogen knoeien .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via autotimer werden er gisteren gelijktijdig drie opnames gemaakt. Na een 20-tal minuten zijn ze alle drie gestopt. Opnames mislukt.

Bij elke timer is een 5' voor en 15' bijgevoegd bij elke opname. Twee opnames die elkaar opvolgen overlappen. Geeft duidelijk problemen.

 

Ik ga dit weekend even experimenteren met aantal zenders en eventueel oscam ipv cccam. Indien deze problemen definitief zijn, dan zal ook hier toch ook uitgekeken worden naar een andere oplossing en gaat tv vlaanderen er uit.

Hier is er helemaal geen sprake van cs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is het onomkeerbaar. Leuk ik heb een DB HD8000 met 4 sat tuners voor intern kijken en wanneer er iets opgenomen wordt begint het hier raar te doen. Wanneer men belt kan me niet eens een correct oplossing geven. Een 2de kaart is een oplossing maar dan heb ik enkel de vlaamse zenders en niet de andere extra's zoals discovery. Wat en klucht. Ze gaan de werkmens weer eens met zijn voeten hebben en pesten. Spijtig voor mijn investering anders volgen ze buiten.

 

 

Een NIET tevreden klant.

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...