Ga naar inhoud


Editie 12 - SmartWi II Wireless Multi Room Solution


Michel

Aanbevolen berichten

Zoals ik ook schrijf vraag ik me af of het ook werkt als je de box key hebt.

Getrouwd bedoelen ze mee dat de kaart en de boxkey aan elkaar gekoppelt zijn.

 

volgens filmpje bovenaan in dit item werkt het met upc niet omdat daar de kaart moet "trouwen" met de box. ziggo werkt volgens hetzelfde filmpje wel.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet iemand of dit ook werk met UPC als je de box hebt laten uitlezen? Kaart in de Smart wii en 1 smart wii kaart in de upc decoder (voor ondemand gebruik) en 1 smart wii kaart in de dreambox.

 

Hoi Ik zou eventueel wel kunnen testen of de kaart word gelezen door de smartwi en vervolgens een smartwi client kaart weer in de upc decoder...maar dan houd het hier ff op heb namelijk verder geen kabel tuners voorhanden.

Maar werkt upc niet met een boxkey?

Ik heb upc alleen maar voor het snelle internet en doe met die kabeldoos eigenlijk verder niks.

 

Groetjes.................

 

 

Oeps had het bericht van ,

leo1949 over het hoofd gezien maar dat van die boxkey klopt dus.

aangepast door Terradon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor gebruik in een et9x00 overweeg ik de aanschaf van deze SmatWii of de reeds eerder geteste Clone+. Zover ik kan zien is het grote verschil/voordeel dat de Clone+ een veel groter bereik heeft dan de SmartWii.

 

Zijn er mensen met ervaring met beide systemen (op bijvoorkeur een et9x00) en welke zal beter werken?

 

alvast bedankt

et9x00, bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wilt sharen met een niet-linux ontvanger. Bovendien is het qua energiegebruik veel gunstiger om de ET-9000 niet altijd in standby te laten staan tbv cardsharing. Een smartwi server gebruikt namelijk veel minder stroom.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie, maar wel ietwat korte review.

 

Weet iemand of er nog bedrade systemen (UTP) met dezelfde functionaliteit bestaan?

(voor niet-linux ontvangers)

Vroegâh had je die wel, maar ik kan ze niet meer vinden.

aangepast door SimonLeBon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Kort? het zijn 3 pagina's en een video. Wat zou jij nog meer willen weten dan? Ik kan er niet veel meer over vertellen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik dus alleen een ontvanger hebben en mijn buurman de zender. Kan ik dan op hem meeliften zonder dat hij dat weet of moet je extra ontvangers b.v. in de zender steken om ze bij deze aan te melden?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

mijn et9000 draaide al een dik jaar met de smartwii

geen probleem met upgrades, ook niet toen we naar de et9x00 gingen.

ineens in januari een probleem. De smartwii wilde niet meer (je zag ook geen lampjes meer knipperen als je de kaart in de box deed)

als ik de kaart in een officiele CD adapter deed werkte het wel. De officiële CD kaart zelf deed het ook prima. Het probleem was het aanspreken van het slot zelf, een smartwii kaartje heeft nu eenmaal wat meer stroom nodig denk ik zo. De nieuwste versie had ook het probleem.

Tevens heb ik hetzelfde gezien bij een dreambox 7000, 7020 en 7025.

Na veel gecombineer kreeg ik de kaart wel rechtstreeks werkend met cccam 2.1 incluis de newscan server plugin erbij.

Ben,

1x vu+duo op zolder

1x et9000 in de woonkamer

2 schotels met ieder 4x4 lnb's op 13 19.2 23.5 en 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

mijn ET900 nu 9x00 werkt netjes met smartwII

samen met mijn samsung tv en ci module van TVV

eerder had ik een HUMAX 5400 waar dit ook al bij werkte, nu zijn beide ontvangers full HD

 

1 schotel 80 cm met 1 dubbelle kop 19.2 en 23.x astra en 4 aansluitingen

aangepast door Leen1960
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...