Ga naar inhoud


Herstart STB door Youtube


rdb1975

Aanbevolen berichten

Ik gebruik momenteel nog de originele vu+ image, momenteel versie 6. Bij het gebruik van de youtube en/of mytube plugin krijg ik steeds de melding zodra ik ga afspelen dat de "vu + een uitzonderlijke fout heeft de STB herstart moet worden" Betreft dit een softwarematig probleem of is de ontvanger niet 100%

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik momenteel nog de originele vu+ image, momenteel versie 6. Bij het gebruik van de youtube en/of mytube plugin krijg ik steeds de melding zodra ik ga afspelen dat de "vu + een uitzonderlijke fout heeft de STB herstart moet worden" Betreft dit een softwarematig probleem of is de ontvanger niet 100%

 

origineel image dus er staan geen andere skins op dan de originele skin?

een en ander in desbetreffende plugins is namelijk via skin bepaald (oproep - aanroep - extra scherm - uitlezen informatie, op de juiste plek)

 

ik kan me ook eens vergissen, maar ik denk dat het niet op je origineel gaat werken zonder dat je extreem veel extra info aanlevert en extreem veel aanpassingen gaat doen (handmatig) aan je origineel image.

Dus daarom nemen de meesten na wat inspelen, een ander alternatief image, waar ook debetreffende skin<>plugin afhankelijkheden opgelost zijn.

 

advies plaats VTI of VIX of OpenPli op je receiver.

 

ciao

Butterfly

Lloyd Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

andere image was ik ook wel van plan, maar omdat het een orignele image nog erop zit en de vu pas enkele weken vind ik het vreemd dat het niet werkt. Ik mag er toch vanuit gaan dat als de fabrikant dit bied en ook nadrukkelijk op zijn doos vermeldt dat het werkt.

 

Ga binnenkort wel een andere image erop zetten, op mijn oudere dreambox had ik meestal een openpli versie, maar ben wel nieuwsgierig naar vti of blackhole images. Bedankt voor de tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...