Ga naar inhoud


Stream loopt niet stabiel


dubbeltje

Aanbevolen berichten

Ik heb altijd gestreamd met deze box en het werkte perfect, de upload snelheid is 20-25 mb/s en download is 70-80mb/s. Dit ook bij de laatste snelheidstest. Sinds enkele weken loopt  de stream niet goed meer en hapert deze elke 3 seconden. Ik heb de box en de internetmodem al enkele keren herstart, helaas helpt dit ook niet.

( misschien is het belangrijk dat de stream buitenshuis is ) 

Weet iemand wat een oplossing zou kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gaat om de vu+uno4k, en image openpli, de nieuwste versie. Het gaat mis bij alle zenders, en het is niet dezelfde provider, de stream gaat naar België dus het is nooit dezelfde provider geweest en eerst liep ie dus wel goed

*Het is de verzie met kabel tv

*versie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf ook een UNO 4K SE met VTI software en heb geen enkel probleem met streamen.

Maar ja, zoals @Tonskidutchook al schrijft, een stream via het Internet kan op diversen fronten fout gaan en dan heeft deze klacht nauwelijks of niets met de VU+ te maken.

 

Verder begrijp ik de opmerking '....en het is niet dezelfde provider....' niet helemaal.

Het lijkt mij dat als het over een Kabel provider hebt dat de provider dan hetzelfde is, toch?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dubbeltje geeft aan dat hij vanuit huis over de grens streamt, en aan de andere kant van de grens elke 3 seconden het beeld stilstaat.

Het lijkt erop dat hier meer grenzen worden overschreden.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De upload is bij familie in Nederland, Hank om precies te zijn en wij kijken graag Nederlandse televisie en kunnen geen schotel plaatsen vandaar deze oplossing. Er wordt gestreamd naar Edegem (België)

De provider in Nederland voor tv en internet is Ziggo. In België is het orange

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
56 minuten geleden zei Tonskidutch:

dan hebben ze de stream geclassificeerd als share en kun je ook een brief verwachten

Als je een ping inricht op de verbinding weet je waar(om) het mis gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...