Ga naar inhoud


OSCAM met originele CD of TVV kaart in Dreambox


Michel

Aanbevolen berichten

@all: updaten naar rev 6570 of beter is sterk aan te raden. Voorgaande versies hebben issues met share readers.

Je mag hier gerust configs plaatsen zolang ze maar betrekking hebben op lan sharing en niet op wan sharing.

 

Ik zie al 6586.

Deze is ook goed dacht ik.

En dan de config gebruiken die er bij zit?

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

  • 3 weken later...

nou nou wat een bijdrage lever je weer thea

 

denk je niet dat 99 van de 100 mensen dat al weten te vinden

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites

en 99 van de 100 mensen zien ook niets in je zinloze toevoeging aan dit topic. Niet iedereen weet direct de weg naar de OScam wiki te vinden, dus een link is altijd welkom. Elke info is trouwens welkom. Deel het mensen!

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

het is alweer even geleden dat hier een update is geplaatst.

Ik zelf heb ook maar weer eens de stoute schoenen aangedaan en het viel mij op dat

 

 

mhz = 357

cardmhz = 500

 

moet dat niet andersom zijn?

Overigens zie ik op het openpli forum diverse waarden voorbij komen.

Ik zou eigenlijk Michel en theparasol willen vragen de laatste stand van zaken in dit topic bij te werken, hoe zit het nou bijvoorbeeld met ratelimitecm, ratelimitseconds en is een cooldown noodzakelijk om maar wat te noemen?

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Ik probeer oscam als client te gebruiken op mijn box met C lijn (van box benden) as reader alleen ik krijg deze foutmeldingen :

 

 

23:28:26 62CD40 c lokaal (0100&00006C/0FAB/64:0B66): rejected group (1 ms) (0 of 0) (no matching reader)

 

Mijn andere card (MTV conax) doet het wel op deze manier. Wat moet ik doen om cdnl werkend te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ja hoor,  in het draadje 'Oscam en TNTSat als local op dreambox 7020' staan de nodige bestanden om beide te laten werken.

Ik heb wel de mhz en de card mhz moeten juist zetten maar dat staat ook in dit onderwerp. Ook opletten met de volgorde van de kaartsleuven.

Nu werken beide kaarten probleemloos (behalve hd bij tntsat).

 

MVG

 

VU+ UNO 4K VTI 11 - VU+ ZERO VTI 11

13E - 19,2E - 23,5E - 28,8E op Visiosat Big Bisat met Alps

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...