Ga naar inhoud


OSCAM met originele CD of TVV kaart in Dreambox


Michel

Aanbevolen berichten


Klopt. Idem dito met de BlackHole images.

Met uitzondering van Openblackhole 0.1, die draait hier naadloos op de VU+UNO.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dus alles weer ingesteld volgens de beschrijving, en bij de client de dvbapiau op "disabled" zetten. Schijnt wel eens vergeten te worden, las ik op bericht #17 hier.

 

Dat was het.

 

ben ook een halve dag bezig geweest om de client werkend te krijgen.

Door bij de client dvbapiau op disable te zetten heb ik nu op de tweede tv ook beeld.

 

bedankt om dit hier te melden

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na dit draadje (en een paar andere op dit forum) doorgelezen te hebben is het me zowaar gelukt Oscam aan de praat te krijgen met een Ziggo kaartje op mijn nieuwe Xtrend 7500. Iedereen bedankt voor de inbreng hier.

 

 

]-[an.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjaak, wat hij bedoeld is dat hij dvbapi AU op disable heeft gezet, dus de auto update functie.

Hij heeft denk ik wel dvbapi op enabled staan, want ander mist hij een layer en zou hij het helemaal niet doen. 

aangepast door donpedro

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb een beschrijving gemaakt hoe een home share op te zetten vertrekkende van de files in post #74 (de vorige post)

 

Willy

 

perfecte manier om over te gaan op de client naar oscam ==> alvast bedankt

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij eventuele problemen is er ook veel meer op te vragen. Je kan zeggen welke zenders naar welke kaarten gaan.

En er worden een soort statics records gemaakt, waardoor het decoderen na zappen sneller gaat.

Mooi werk en mijn dank aan iedereen, die een bijdrage doet aan oscam.

Maar ik vroeg me af, of oscam eigenlijk de afkorting is van:

Open source conditionel acces modulle?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Wanneer je de butler de instellingen laat doen zou dat vanzelf moeten gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...