Ga naar inhoud


tnt sat 5 viacess kaart in de ultimo welke cam


alfred de witt

Aanbevolen berichten

pfff, ben zo'n 2 uur aan het zoeken geweest wat ik allemaal moet invullen in de files en wilde net de handdoek in de ring gooien want ik kom daar niet uit.

Ik start dus opnieuw en ga de originele files via dcc in de map /etc/tuxbox/config/oscam-stabiel zetten. Blijft bij mij de vraag rijzen welke 3 aes keys er nu bedoelt worden, ik heb een aes voor sd, een voor hd gevonden en welke dan nog ? Ik wil absoluut niet gaan zeuren om keys maar welke 3 bedoel je nu ? Als ik op de luxe satelliet site zie dan heb ik wel 15 keys of moet ik 0A, 0E en de service key invullen ?

aangepast door alfred de witt

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


...... wilde net de handdoek in de ring gooien want ik kom daar niet uit.

 

Alfred als je er echt niet uitkomt is dit wellicht een alternatief, daar je toch meerdere ontvangers hebt.

 

De bijgevoegd Hypercam2.15 leest zonder probleem je TNT kaart, het enige nadeel is dat het niet met CCcam samen werkt.

Deze cam is erg eenvoudig te installeren. ( ik heb hem op een oude DM7020Si die ik op overschot had.)

 

All other platforms or any platform running Enigma2

---------------------------------------------------

 

=> Upload the BINARY file such as hypercam.mipsel.full on your receiver.

=> Change its running attribute to 755 with chmod command

=> Upload a fully featured libcrypto.so, if not already present in /lib.

=> Upload sample file hypercam.cfg to required location

=> Update LD_LIBRARY_PATH so that it points out to the location of the lib.

=> Start the softcam with -c option to tell hypercam where you placed the

configuration file. Default is /var/bin/hypercam.cfg

 

Example :

If both binary file and configuration file are loaded into /usr/hypercam

directory :

 

/usr/hypercam/hypercam.mipsel.full -c /usr/hypercam/hypercam.cfg

 

Het is niet wat je vraagt maar je kunt kijken en opnemen en wellicht heeft een ander met een TNT-kaart er wat aan.

 

groetjes

 

Dorus

 

Hypercam2.15-mipsel.zip

Daar de file te groot was met de ppc-files zijn deze verwijderd, eventueel op het net te zoeken naar de volledige hypercam.2.15.zip

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

 ( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

thks dorus voor dit alternatief. Als ik morgenavond terugben probeer ik eerst de oscam nog een keer en daarna jouw versie. Deze versie lijkt mij wat eenvodiger omdat je niets moet veranderen in de files zelf met allerlei aes keys enz.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Of probeer deze Hypercam full version, die installeert automatisch en hoef je er zelf niets aan te doen, alleen kiezen daarna via Menu->Instellingen->Softcam / CI -> Softcam setup -> Hypercam Full kiezen en bevestigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik morgenavond terugben probeer ik eerst de oscam nog een keer

 

dat zou ik dan ook zeker doen, daarmee heb je OOK hier in sat4all, de meest ondersteunde softcam te pakken

jaja, hij is lastig in den beginne, maar je hebt er ook meer aan (zie boven connecten oscam <>cccam en dat gaat niet met hypercam)

zelf zo'n nitwit als ik heb hem nu werkende, weliswaar nog in testfase tussen ultimo en duo

Comptine d'un autre été, l'apres-midi

Yann Tiersen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeer makkelijk tussen 2 Vu+'s en zeer snel met camd35; gewoon aan elke Vu+ (als je in de 2 richtingen wil werken) ip en poort toewijzen en klaar !

 

:cool:

 

afbeelding2 een extra reader aanmaken is dat nodig?

aangepast door Tonskidutch

Comptine d'un autre été, l'apres-midi

Yann Tiersen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, absoluut niet !

gewoon in de resp. config files onder [camd35] de 2 lijntjes invullen met de gegevens van de door jou toegekend poort (OPGELET: 1 poort per ontvanger) en ip, en dan in de readers een lijntje bijvoegen: protocol = camd35

very simpel, eigenlijk.

 

:cool:

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...