Ga naar inhoud


NFI Backup maken plugin & handleiding


Tuurtje

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Bij mij werkt dflash niet meer. backup 0kb is het resultaat.

 

Met de wat oudere versie 11.3 had ik hetzelfde, nu de versie 12.6 geïnstalleerd en het werkt weer perfect!

De backupfile staat bij mij op een USB-stick.

Een nfo (info) file wordt met deze versie dflash niet meer aangemaakt.

 

Grts.

aangepast door mobieltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet die van Tuurtje? Zie vorige blz.

 

"Een nfo (info) file wordt met deze versie dflash niet meer aangemaakt." Mobieltje, bedankt nu weet ik eindelijk waarvoor die dient. :cool::whistle:

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je nu net iets lager scrolt? (ik doelde op bijdrage 179)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Sorry een beetje late reactie maar met deze laatste versie 14.6 werkt weer zoals het hoort."

 

Om misverstanden te voorkomen je bedoeld 12.6

Ja sorry dat bedoel ik ook, maar 1 klein puntje van kritiek op deze versie is dat een bestaande backup of originele image zich niet laat terug zetten op mijn dm8000. als ik b.v.b Open ATV kies om deze te installeren blijf de voortgangs-balk in de display halverwege hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sorry dat bedoel ik ook, maar 1 klein puntje van kritiek op deze versie is dat een bestaande backup of originele image zich niet laat terug zetten op mijn dm8000. als ik b.v.b Open ATV kies om deze te installeren blijf de voortgangs-balk in de display halverwege hangen.

Ik bedoel dan via dflash onder de gele knop flashen. dit geld alleen voor originele image. Dit was voorheen altijd mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

destijds heb ik het probleem gehad om van eender welk image naar OpenPli te gaan (kon enkel via OpenAtv), met de HDD op te kuisen was het probleem opgelost, misschien is het bij jou ook zoiets?

 

succes

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gekke is dat het hier soms wel en som niet werkt, Ik heb mijn cf kaart geformatteerd en de bacups er weer op gezet en een originele image van Open ATV en 1 van Dmm. Beide doen het niet, en wel als ik ze via de webinterface installeer, maar staat open atv erop dan gaat het wel weer. Ga ik terug naar Open Pli en probeer het weer op nieuw dan kan het zijn dat het in eens wel gaat. heel vreemd Maar de backups die ik maak werken gewoon goed ook met het terug zetten en daar gaat het eigenlijk om.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt idd op hetzelfde

 

heb je al eens geprobeerd met een omwegje via een OpenAtv 3.0 (dat lukte bij mij altijd)

 

(idd : flashen via de pc werkte wel altijd)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...