Ga naar inhoud


vu ultimo en polsat kaart met ci module


alfred de witt

Aanbevolen berichten

naast mijn canal digitaal kaart via cccam heb ik ook een ci module met een polsat kaart in de ultimo. Als ik een echter via polsat aan het opnemen ben dan kan ik geen enkele andere poolse zender via de ci module en kaart meer bekijken. Ik ben al met de instellingen bezig geweest maar het probleem blijft. Is dit normaal of staat er toch iets niet goed ingesteld ?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

dat is normaal. Een ci doet maar 1 ding tegelijk (als je geluk hebt). Wat je zou kunnen proberen is de kaart in een reader steken en kijken of je er met CCcam wat mee kan, en zo ja dan zou je wel moeten kunnen opnemen en kijken tegelijk.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

de polsat kaart in een reader steken gaat niet direct lukken want hij zit normaal gesproken geconnect met de ci module. Ik zal nog een googlen of ik iets kan vinden om hem werkend te krijgen maar dit is mij in het verleden ook niet gelukt.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...