Ga naar inhoud


Hoeveel opnames tegelijk op 1 tuner


Angeline

Aanbevolen berichten


Ja dat heb jij, je haalt de tuners eruit zet er andere tuners errin en wala je hebt een geheel andere bak. En ik ben klavervier en daardoor krijg je misverstanden, want Joh kan /kunnen heel veel zijn. Duidelijkheid is het beste wat er is. En gelijk heb ik, ik ben recht door zee en knal het er uit.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoeveel opname's er kunnen worden gedaan, deze ervaring heb ik ook niet(4 toch). Zijn er gebruikers die al eens hebben geprobeerd om twee kaarten erin te doen en dan kijken hoeveel opnames. Of gaat die beperking dan nog op? Ben benieuwd anders moet ik dat eens gaan proberen.(zal mijn echtgenote blij mee zijn de ci moduul uit de tv en in de schotelbak ha ha) :mad:

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik reageerde op deze stelling van de vraagsteller:

 

Nee klopt - maar een vaste opstelling is duur - en als je dan niet meer op de schotel wil blijven! Ik twijfel heel erg, dat is mijn probleem.

 

Als hij een vaste opstelling duur vind, dan vraag ik me dus af wat hij van de kosten veroorzaakt door het verlies op verkoop van de DUO en aanschaf van de Ultimo + (extra) tuner(s) vind.

 

Ik denk namelijk dat die aanschaf + verlies aanmerkelijk duurder is dan het aanschaffen/wijzigen van de schotelopstelling en laten we eerlijk zijn, die DUO is een prima receiver. Met de aanschaf van de Ultimo ga je echt geen 3 sprongen vooruit.

 

Als hij de kabel wil proberen kan hij ook een USB DVB-C tuner aan zijn duo hangen. Schotel aanpassen (+ eventueel een USB tuner kopen) lijkt mij de beste oplossing.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Op zich prima tevreden met de Duo, mits de problemen die een paar mensen (gelukkig niet alle - helaas ik wel) hebben met de nieuwere images.

- prima tevreden ook met schotel - alleen niet met mijn motor. (en weet niet 100% of het de motor is - dus is vervangen dan weggegooid geld)

 

USB DVB-C is die van sundtek toch? en kan die ook HDTV geven van ziggo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...