Ga naar inhoud


Telenet en vtm praten niet meer met elkaar


cookie monster

Aanbevolen berichten

Telenet en vtm praten niet meer met elkaar

Bewerkt door:Annelies De Becker

27/07/12 - 05u42 Bron: belga.be

 

Telenet en vtm praten niet meer met elkaar

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...t-elkaar.dhtml

VTM = must carrry zender !!

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110303_024

Wa zou er gevbeuren , indien vtm tochvredwijnt van kabel ??

 

Regeling rond ‘verplichte’ tv-zenders moet transparanter

  • donderdag 03 maart 2011, 10u45
  • Auteur: wdp

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben toch blij dat er niet zomaar toegegeven gaat worden aan vtm. Belgacom gaat dat ook niet doen want dan verliezen ze enorm veel klanten.

VTM eist dat telenet en belgacom het doorspoelen van reclame onmogelijk gaan maken.

Zeer kwalijke zaak als dit toch gedwongen gaat worden.

VTM verdwijnen van de kabel? Dan kunnen ze beter stoppen want dan zakken de reclame-inkomsten drastisch.

aangepast door _Bartje_
Link naar reactie
Delen op andere sites

""VTM eist dat telenet en belgacom het doorspoelen van reclame onmogelijk gaan maken.""

 

Waarom denkt ge dat ge bijna "verplicht" een gratis TVV of CD decoder "krijgt"?

 

Over enkele tijd zullen ze in de aanbieding ja zelfs in de kliko belanden...

Ik vermoed dat TVV/CD geleidelijk aan, er alles aan zal doen om het gebruik van "vrije" decoders onmogelijk te maken, met die bedoeling erachter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als TN en BGC wat aan hun klanten zouden denken , moeten ze vtm een njet geven , en nog veel zeuren , het vmma signaal van de kabel en tel lijn verwijderen . Zal hun mondje daar in vilvoorde heel wat minder groot zijn .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

""VTM eist dat telenet en belgacom het doorspoelen van reclame onmogelijk gaan maken.""

 

Waarom denkt ge dat ge bijna "verplicht" een gratis TVV of CD decoder "krijgt"?

 

Over enkele tijd zullen ze in de aanbieding ja zelfs in de kliko belanden...

Ik vermoed dat TVV/CD geleidelijk aan, er alles aan zal doen om het gebruik van "vrije" decoders onmogelijk te maken, met die bedoeling erachter...

Of juist het andere gebeurt. TV Vlaanderen beroepen zich juist op het recht dat ze dit niet kunnen omdat er vrije hardware keuze is. Dit kan dus ook juist gunstig voor ze zijn, waardoor ze niets hoeven te investeren en VTM eigenlijk gewoon pech heeft :) Telenet en Belgacom hebben het aan hun zelf te danken, dat krijg je als je geen vrije hardware keuze kent.. ze beheren in principe de hardware, dus regel het maar dan :)

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch simpel. Zet VMMa achter de decoder. Zo kan de meerprijs doorgerekend worden aan degene die het er voor over heeft. Langs de andere kant komt er voor de bestaande abonees, zonder VMMa, een prijsverlaging. Eerlijk is eerlijk.

 

De vrije keuze van hardware bij TVV is natuurlijk een pluspunt. Als dat niet meer kan dan maar verder zonder VMMa,... of VIER. VRT en RTBF komen wel via DVB-T.

ontvangers: Dreambox 7000 - Dreambox 8000 (openPLi)

schotels: 1m draaibaar - Visiosat G4+1:(19E/13E/1E/5E/5W) - 54cm:(10E) - 60cm:(23E/28E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of juist het andere gebeurt. TV Vlaanderen beroepen zich juist op het recht dat ze dit niet kunnen omdat er vrije hardware keuze is. Dit kan dus ook juist gunstig voor ze zijn, waardoor ze niets hoeven te investeren en VTM eigenlijk gewoon pech heeft :) Telenet en Belgacom hebben het aan hun zelf te danken, dat krijg je als je geen vrije hardware keuze kent.. ze beheren in principe de hardware, dus regel het maar dan :)

kan ook anders zijn.de vmma, kan na hun contract met TVV die bvb vernieuwd moeten worden,eisen dat tvv ook het opnemen doorspoelen e.d.kan doorrekenen aan de abonnee's.als tvv bvb zegt dat het niet kan dmv.vrije hardware,dan kan de vmma zeggen: sorry wij geven ons signaal niet meer door.wetende,dat tvv enorm veel klanten zou kunnen verliezen als vmma de kraan dichtdraait.

ik zal mij alleszins niet door vmma laten doen en mogen voor mij part er morgen af,maar als zij pogen mijn decoder te blokkeren,dan gaan ze resoluut achter het kinderslot,en als het mogelijk is,wip ik ze van de zenderlijst.ik heb mijn tvv abonement en bc abonnement beëindigd,dus aan mij zullen ze niet meer verdienen.en volgens mij,als ze dit doorvoeren,zal je mogelijks je abo kunnen opzeggen zonder opzegvergoeding.doen zou ik zeggen!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

""VTM eist dat telenet en belgacom het doorspoelen van reclame onmogelijk gaan maken.""

 

Waarom denkt ge dat ge bijna "verplicht" een gratis TVV of CD decoder "krijgt"?

 

Over enkele tijd zullen ze in de aanbieding ja zelfs in de kliko belanden...

Ik vermoed dat TVV/CD geleidelijk aan, er alles aan zal doen om het gebruik van "vrije" decoders onmogelijk te maken, met die bedoeling erachter...

 

Awel , ik denk dat je gelijk krijgt , nu is er een promo bij TVV waarbij je als je 2de kaart neemt , je de decoder gratis krijgt bij die kaart . Ze moeten er precies echt vanaf .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrije keuze van hardware bij TVV?

Als je bij TVV GRATIS een dekoder krijgt; en als je zonder hun prul met je eigen gekochte decoder wil kijken, dan moet je die betalen...

Zoveel vrijheid heb ik tot op heden nog niet gekend...

 

Hun nieuwste aktie is er terug zo een... gratis tweede decoder van TVV bij een tweede abo...

U al eens de vraag gesteld wat een sat dealer nog moet verkopen, terwijn zijn klienten murm gebeld worden door callcenters van TVV voor een gratis decoder?

Ik ben zeer tevreden met de duitsers FTA en nog diverse andere...

Geen last van kaarten decoders reklame enz... en je leert er de taal bij, en een vreemd land kennen...

TVV hou je prullen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jan,

 

je moet nu ook niet overdrijven.

 

Als TVV er niet was geweest hadden de sat dealers ook geen ontvangers verkocht.

 

Trouwens zo veel sat dealers zijn er niet.

De meeste die een TVV setje verkochten waren ketens die wat extra wilden verkopen.

Van het sat gebeuren kennen ze helemaal niets.

 

Diegene die wat van satellietontvangst kennen of die wat meer mogenlijk heden willen die stappen zo wie zo naar een sat boer.

Maar dan mag je ook weer niet te veel willen, want ik ken hier in de buurt geen satboer die een dreambox in zijn gamma heeft, want dat geeft weer te veel problemen met mensen die niet veel van PC's, netwerken enz. weten.

 

Mensen die niets van satelliet ontvangst afweten zijn prima geholpen met zo'n TVV setje.

 

mvg

 

PS, ik moet zo'n setje ook niet hebben, kan er niet veel mee doen

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn ouders hebben een tvv setje,mijn nonkel nu ook,en zijn daar tevreden over.niet iedereen heeft een dreambox,vu,of andere linux ontvangers nodig om te kijken.mijn nonkel had eerdere een ci ontvanger en was ook niet tevreden.

voor bepaalde doelgroepen is een tvv setje handig,dus niet nodig volledig af te breken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo'n ontvanger , ma gebruik m niet . Teveel gekloot met software update's enz , freeze's en noem maar op . Ik gebruik nog liever de SAB , Werkt stabieler en dat al 2 jaar op dezelfde software . Enkel soms handmatig een fastscan doen . Hij is nog eens goedkoper dan hun M7 prul .

 

Gaan ze die ondingen ooit verplichten , vliegen ze op staande voet buiten ;) .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik die eigenlijk ook niet,ik gebruik een venton hd200 die volgens anderen ook niet goed is.ok,hij heeft zijn nadelen,maar ja.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...