Ga naar inhoud


uitzending gemist (HBBTV) werkt niet op Xtrend ET 9500


schans14

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat ik dat al aangaf in mijn vorige maar ET 9200 en de ET 9500 met nog een oude ET 9000 waar ik een andere instal file voor PLI 3.0 op heb geplaats die ook goed werkt op de nederlandse zenders met als extra daarbij de RTL groep.

Het geen wat er dan word aagegegevn door jou is voor mijn ontvangers dan niet van toepassing of door de PLI Image herschreven waar het wel mogelijk door is ik heb bij het booten geen silverline dus ra ra.

 

Zoals je aangeeft in ander topic gebruik je uitzending gemist plugin ipv HbbTV.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


tsja rara.

 

Op een 9000 heb je het probleem niet.

Op de andere zou je met PLi 3.0 geen HBBTV [ achter de rode knop] werkend kunnen hebben.

ALS hij uit DE is, maar er zijn misschien ook wel NL duitse boxen te koop.......

Dan een andere instal file??? snap ik niet...

 

Maar als je beeld hebt, heb geen probleem... :grin: :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dylan wat je aangeef is misschien ook de markt bang maken heb dit al eerdere meegemaakt met de bekende Nokia 9500 serie en de D-box zou ook niet werkend zijn voor de nederlandse zenders is meer software matig dan hardware matig of ze maken het zelf nu dan ook niet zo beschermd zoals vele denken.

 

En LINKEY of je leest te snel of je begrijp het niet heb gewoon HbbTV op mijn duitse bakkies ET 9200/9500 op het andere topic heb ik het over de file programma gemist om ook met een ET 9000 serie waar geen HbbTV opzit eventueel ook programma´s gemist te kunnen terug kijken.

Als je deze file ook op je ET 9200/9500 zet dan ken je gelijk ook het verschil zien van werking met daarbij een aanvulling van de RTL Nederland groep die niet werkend is met je HbbTV en daarbij dan ook van de gehele groep programma´s terug kan zien van 14 dagen geleden.

Misschien dan nu wat meer duidelijkheid voor je.

Xtrend 9000/9200/9500 VU+Duo PLI 3.0 Cccam / TechNisat Twin quadro sat en Funce 100 rotatie E 45/45 W

Link naar reactie
Delen op andere sites

CBR..

Er zit verschil tussen een plugin voor rtl en nl zenders, of Hbbtv.

Bang makerij is het echt niet..[ conact gehad met de importeur, en de shop heeft het ook uitgelegd ]

Zosnel als mensen/images over gaan op PLi 3.0 [achtig ] zal de beperking in werking treden.[ 2.1 geen probleem ]

Geen Hbbtv op de 3 nl zenders, op de DE geen enkel probleem met Hbbtv.

 

Zelf ervaren met mijn 6000 box, nu een silverline 6500 geen enkel probleem.

Duitse importeur heeft geen rechten voor webbrowser betaald aan Xtrend oid...[ vandaar de benelux/uk versies.. ]

 

Dus als je het toch werkend hebt, heb je:

of een silverline box in DE gekocht.

Of je zit op 2.1 achtige images

Of je hebt een oplossing voor veel mensen die hiermee problemen hebben/gaan krijgen...

Of een dirty fix erop staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dylan

 

Ik heb met de ET 9200 bij het begin problemen gehad met HbbTV na de nodige ET file´s uit het PLI bestand geprobeerd te hebben ging hij werken deze heb ik ook nu op PLI 3.0 goed werkend

De ET 9500 gelijk PLI 3.0 opgezet en de ET file PLI geinstalleerd werkt gewoon dus of ik heb geluk of heb volgens jullie een silverline maar bij het booten is dit niet waarneembaar.

Heb ze gewoon via een website van duitsland gekocht bij de ET 9200 had ik alleen een duist installatie boekje bij de ET 9500 duist en engels.

Het is dan ook software matig dat er een bescherming zal zijn van het HbbTV nederland ontvangst maar als er tijdens diversen booting van file´s deze bescherming deraf gaat is het ook weer niet zo goed beshermd als wij wel denken.

En of er Nederlandse silverline ontvangers in duitsland verkrijgbaar zijn dat zou goed kunnen als deze via een tussen persoon uit nederland gewoon geleverd worden naar diversen internet verkoop bedrijven in duitsland die maken hier namelijk ook reclame mee.

Dus is het wel de moeite waard om het nodige uit te proberen heb ook tussen tijds bij de ET 9200 nog VTI image gehad maar vond de PLI wat makkelijker in omgang bij het updaten.

De file uit mijn andere topic vind ik ook goed werken naast de HbbTV is dit een goede aanvulling werkt eigenlijk beter als de HbbTV omdat je dan ook nog 14 terug kan kijken of zoeken van de RTL nederland groep dit kan bij de HbbTV groep die alleen de Ned 1/2/3 weergeeft en maar een week dus ook een aanrader deze zou ook met de tijd voor de SBS en Veronica groep misschien gaan werken.

Xtrend 9000/9200/9500 VU+Duo PLI 3.0 Cccam / TechNisat Twin quadro sat en Funce 100 rotatie E 45/45 W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dylan

 

Ik heb met de ET 9200 bij het begin problemen gehad met HbbTV na de nodige ET file´s uit het PLI bestand geprobeerd te hebben ging hij werken deze heb ik ook nu op PLI 3.0 goed werkend

De ET 9500 gelijk PLI 3.0 opgezet en de ET file PLI geinstalleerd werkt gewoon dus of ik heb geluk of heb volgens jullie een silverline maar bij het booten is dit niet waarneembaar.

Heb ze gewoon via een website van duitsland gekocht bij de ET 9200 had ik alleen een duist installatie boekje bij de ET 9500 duist en engels.

Het is dan ook software matig dat er een bescherming zal zijn van het HbbTV nederland ontvangst maar als er tijdens diversen booting van file´s deze bescherming deraf gaat is het ook weer niet zo goed beshermd als wij wel denken.

En of er Nederlandse silverline ontvangers in duitsland verkrijgbaar zijn dat zou goed kunnen als deze via een tussen persoon uit nederland gewoon geleverd worden naar diversen internet verkoop bedrijven in duitsland die maken hier namelijk ook reclame mee.

Dus is het wel de moeite waard om het nodige uit te proberen heb ook tussen tijds bij de ET 9200 nog VTI image gehad maar vond de PLI wat makkelijker in omgang bij het updaten.

De file uit mijn andere topic vind ik ook goed werken naast de HbbTV is dit een goede aanvulling werkt eigenlijk beter als de HbbTV omdat je dan ook nog 14 terug kan kijken of zoeken van de RTL nederland groep dit kan bij de HbbTV groep die alleen de Ned 1/2/3 weergeeft en maar een week dus ook een aanrader deze zou ook met de tijd voor de SBS en Veronica groep misschien gaan werken.

 

Dan heb je geluk gehad, in vorig topic legde je uit dat je hbbtv via blauwe knop opende. Dat zegt al genoeg...

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry VIX

VTI heb ik op de VU+Duo staan

 

 

New VIX Image ET 9x00 Series Version 2.4 15/05/2012

 

 

 

 

 

vix is based on PLI 2.1

 

Maar is de plugin open?

Zet hem in de feed van PLi, zul je veel mensen blij mee maken.

As ie daar te vinden is installeer ik hem pas...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de PLI site is er ook een light versie voor de DM 800/800SE werkend als je dit forum rustig lees (dit is de link http://openpli.org/f...gemist-voor-30/ ) en door scrol dan kom je van zelf verder HbbTV schijnt nu op het moment ook even wat problemen te geven op de Ned 1/2/ en 3 bij mij blijft hij nu op laden staan.

En op mijn file van PLI programma gemist werk hij wel hij laad en geeft beeld geeft dan weer een leuker gevoel dan er voor betaald te hebben en HbbTV gaat nog niet zoals het hoort.

aangepast door cbr600

Xtrend 9000/9200/9500 VU+Duo PLI 3.0 Cccam / TechNisat Twin quadro sat en Funce 100 rotatie E 45/45 W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de PLI site is er ook een light versie voor de DM 800/800SE werkend als je dit forum rustig lees (dit is de link http://openpli.org/f...gemist-voor-30/ ) en door scrol dan kom je van zelf verder HbbTV schijnt nu op het moment ook even wat problemen te geven op de Ned 1/2/ en 3 bij mij blijft hij nu op laden staan.

En op mijn file van PLI programma gemist werk hij wel hij laad en geeft beeld geeft dan weer een leuker gevoel dan er voor betaald te hebben en HbbTV gaat nog niet zoals het hoort.

 

Dus een DE box zonder NL HBBTV en dat gaat niet opgelost worden...

Zoek een DE hbttv zender als die wel speelt, heb je een DE box.

 

En wie weet je in de toekomst ga missen....

Maar misschien ook niet..

Ik heb de DE box retour gedaan en nu een 6500 box..

 

Nu weet je het verschil tussen Hbbtv en een plugin..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dylan kijk even of jij dan wel wat kan zien want dit licht niet aan mijn box maar aan de file de stream zou veranderd zijn van adres dit kun je ook lezen op de PLI site de pagina heb ik gewoon maar selecteer ik een uitzending gemist blijft hij laden dus denkelijk dat op dit moment niemand kan kijken.

Xtrend 9000/9200/9500 VU+Duo PLI 3.0 Cccam / TechNisat Twin quadro sat en Funce 100 rotatie E 45/45 W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...