Ga naar inhoud


DM800HD PVR boot niet meer


rainer

Aanbevolen berichten

Mijn DM boot niet. Het kleine scherm aan de voorkant blijvt zwart.

Als ik de stecker erin doe brand even het rode led aan de voorkant en dat was het.

Ik kan wel flashen maar dat veranderd niets. Als ik hem aanzet en de knop rechts voren indruk gebeurt ook niets. Wel branden het gele en het groene led aan de achterkant. En de processor word warm.

Help, help, help .........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Internet kabel, usb stick en/of cf kaart eruit en netsnoer uit stopcontact. Daarna na 1 minuut alleen de stekker in het stopcontact en opstarten. Indien dit ook niet helpt dan proberen een origineel DMM image erop te gooien en zelfde procedure. Indien niet OK dan is er iets goed mis. Indien OK kun je een volgend biertje nemen.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het kleine scherm zwart blijft zou ik toch eens n ander schermpje proberen, het is n kleine computer die n zelftest doet, geloof nog niet dat t n kliko type is , wel heb ik n orginele box. inderdaad kort spanning erop en eraf net zolang tot hij m oppakt. de gele en groene led aan de achterkant zijn het netwerk dus die klopt, kan ook zonder opstarten, mij lijkt het of de tuner hoofdpijn heeft, controleer kontakten en of deze er goed inzit, dat processor warm word is n goed teken, eerst de tuner dan de schermcontacten.

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...