Ga naar inhoud


overgang ipbox9000HD naar vu+ ultimo


bellejt

Aanbevolen berichten

door omstandigheden wil ik overgaan van een ipbox9000HD pgi 1.4 naar een VU+ ultimo.Kan ik de opgenomen bestanden nog bereiken in de VU + ?

PS: de HDD schijf staat in ext3.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

je wil je disk niet overzetten, maar wel de bestanden? Als ik het me goed herinner moet je er met ftp bij kunnen. Dan zou je middels een pc de bestanden moeten kunnen overzetten naar je ultimo.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke.Overzetten is geen probleem.Als ze dan leesbaar zijn dan kan ik ze gewoon op de nieuwe box bekijken.Bij PGI moet ik gewoon een algemene indexfile verwijderen en die wordt dan opnieuw opgebouwd.Als de VTI image dat ook kan dan ben ik gered.Anders moeten de 2 boxen naast elkaar draaien tot alles is bekeken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik die box goed begrepen heb is er een gedecodeerd .ts bestand zoals op elke enigma2 receiver

dus dat is een op een te bekijken mits je niet vergeet de bestandsrechten idem in te stellen na kopieren

 

hetgeen één enkel of twee telnet commando('s) is (zijn)

 

chmod chown

voor aanschaf ook dat eerst even uitzoeken is prima actie bellejt

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

met pgi 1.4 is het geen ts meer maar een directory per opname met trp en idx enzovoort erin.Er is wel een index metafile aanwezig in de directory media.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dus die convert gedraaid en indertijd zelfs met de makers ervan meegeholpen (feedback gegeven) omdat bepaalde bestanden niet werden geconverteerd.Terugkeren naar de oude vorm is niet meer mogelijk.Wil de VU+ aanschaffen omdat deze met cccam kan werken en de ipbox dit niet kan.Moet wel zeker zijn dat ik de bestanden kan uitlezen en bekijken.De ultimo ziet er een prima box uit,vooral omdat er massa's images mogelijk te gebruiken zijn.Ik kan deze dan ook instellen en uitzoeken hoe ik mijn andere boxen in huis er kan op verbinden voor interne sharing.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan in het subforum oscam zien hoe je dit kan doen.

 

Bij mij lukt het perfect om te sharen via mijn vu+duo naar mijn dm500s via oscam als server and cccam als client op de dm500s.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...