Ga naar inhoud


VFD Plugin voor openPLI


SAN256

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb een Vu Ultimo nou heb ik altijd VTI gebruikt maar wegens het gemak van pli en stabilitiet ben ik overgestapt naar openpli

In VTI had je de mogelijkheid om de VFD/LCD scherm te wijzigen. bij PLI kan ik dit niet vinden. iemand een idee waar ik deze kan downloaden/krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Blijkbaar is het niet makkelijk!!! alvorens je iemand gaat beschuldigen dat ie zomaar iets plaats. en niet zelf heeft gezocht.

zorg eerst even dat je google zelf goed gebruikt, je link werkt namelijk niet,

uiteraard heb ik zelf gezocht en enkele bestanden gevonden maar zijn niet de juiste VFD skin die in VTI worden gebruikt, dus nogmaal als iemand die heeft graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is wat ik krijg als ik op link druk. maar goed blijkbaar mag je geen vragen stellen. en de standaard antwoord is Google.

Beste lijkt me dan om sat4all op te heffen en google gebruiken,

 

is toch geen rare vraag die ik stel, vraag alleen of iemand de VTI VFD-skin werkend heeft op een VU ultimo met openPLI , ik kon er niets over vinden teminste niet de juiste Skins ook niet op de openPLI forum.

Forbidden

 

You do not have permission to access this document.

Web Server at linuxsat-support.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij mag net zoveel vragen stellen als je wilt.

Ik reageer alleen op de opmerking dat de verstrekte link niet functioneert.

Maar blijkbaar functioneert deze link bij jouw ook wel maar heb je schijnbaar niet in de gaten dat je daarvoor een account moet hebben om in te loggen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, het is heel erg afhankelijk (genoeg Picons en Skins te krijgen en te vinden, was ook mijn vraag of iemand het werkend heb gekregen op openPLI met de moeilijkheden die VTI ook biedt .

maar als gelijk wordt gereageerd dat je google moet gebruiken, ben je natuurlijk snel klaar.

bedankt voor je antwoord wachten het nog af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

....en niet te vergeten de binnentemperatuur van de ontvanger als je dat wilt, voor sommigen heel belangrijk als je de ontvanger nogal strak hebt ingebouwd.

 

Overigens zie ik de optie om een VDF skin te kiezen niet in VTI van de SOLO2, wel in de Ultimo.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...