Ga naar inhoud


Is het de moeite waard om een Vu+duo2 tekopen nu ik een Dm8000 heb?


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik zit met een gewetens vraag Ik heb nu al een paar jaar de DM8000-HD-PVR en die bevalt me uitstekend. En werk ook zonder problemen met OpenPli 3.0 en vele extra's aan plugins. Maar nu lees ik links en rechts dat de support van Pli langzaam over gaat van DMM naar VU. In hoever is dit waar, en is het de moeite waard om mijn Dm8000 te verkopen en daar een VU+Duo of VU+Duo2 voor terug te nemen. In mijn Dm8000 zit een DVD brander merk Sony en een 160Gb HDD en een 1Gb Cf Card.

 

Als je Openpli wil draaien, is Xtrend/Pli wellicht een betere combinatie, die zijn ook softwarematig een stap verder, lees anders de revieuws van Michel eens http://www.sat4all.c...ma2-twin-tuner/

(Kun je ook nog gewoon je DMM AB blijven gebruiken, alles werkt zoals je gewent bent)

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat?

dat mensen overstappen?

evident.

de marktleider is een paar jaar geleden de consument begonnen met treiteren

zo ook die ervoor images maken/maakten

 

en er is gewaagde concurrentie erbij gekomen.

en ook dat is allemaal prietpraat beste Loui (k)

 

je had je vraag en alle ruis natuurlijk ook in het dreamboxforum kunnen stellen

 

dat deed je bewust niet

Ready Baby

Jeanne Added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar toch dat hier en pli image liefhebbers en et-receiver gebruikers opduiken in een VU+ forum

dat zal wel aan het razend populair vu+ receivertje liggen

;):whistle:

 

Niet zo raar, gebruik al enigma ontvangers vanaf de eerste DMM500s tot volle tevredenheid, ben ook zo'n 3 jaar VUDUO gebruiker geweest tot een paar weken geleden, en vind dat een teleurstellende box, ook gezien de ervaringen van anderen, vandaar ......

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruikte zelfs de dm7000 met plezier

totdat ik in een of andere waan de dm800s kocht

ben toen terug naar een 7020 gegaan

en pas aan het enigma2 tijdperk herbegonnen met vu+

 

het heeft geen enkele zin dat te vermelden, maar niet dat er een notie blijft hangen dat ik de dreambox geen warm hart toedraag.

 

en dat u geen thuisbasis meer heeft is droevig genoeg.

Ready Baby

Jeanne Added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ziggy

och, gewoon lezen, staat allemaal wel op het forum hier beschreven, gewoon een jaar of 3 geleden beginnen, van in de begintijd toen er geroepen werd dat het een dreamboxkiller zou zijn en toen iso's niet af te spelen waren en dvd''s alleen met hickups af te spelen waren tot en met de hardware problemen van nu, het is altijd overhyped door de fanboys

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok daar hebben we wat aan maar bij dm blaze ook al jaren hoog van de toren over bv uitlever tijden en prijzen van hun ontvangers en dat de rest van de wereld hun ontwikkeling loopt te stelen maar volgens mij hebben ze zelf de dbox eens goed bekeken en daar mee verder gegaan.

bij dm hebben ze ook vaak defecte voedingen ect .

jou clarke tech,extrend cq atlanta ontvanger zal toch ook wel min punten hebben er is altijd wel iets en dat geeft ook niets als de support maar ok is komt het wel goed de een is fan van merk a de andere van b.

 

What is the philosophy of Vu+?

The only and unvarying goal of Vu+ is enriching the media viewing experiences of users.

aangepast door ziggy

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met een gewetens vraag Ik heb nu al een paar jaar de DM8000-HD-PVR en die bevalt me uitstekend. En werk ook zonder problemen met OpenPli 3.0 en vele extra's aan plugins. Maar nu lees ik links en rechts dat de support van Pli langzaam over gaat van DMM naar VU. In hoever is dit waar, en is het de moeite waard om mijn Dm8000 te verkopen en daar een VU+Duo of VU+Duo2 voor terug te nemen. In mijn Dm8000 zit een DVD brander merk Sony en een 160Gb HDD en een 1Gb Cf Card.

Overloper :P:):D
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok daar hebben we wat aan maar bij dm blaze ook al jaren hoog van de toren over bv uitlever tijden en prijzen van hun ontvangers en dat de rest van de wereld hun ontwikkeling loopt te stelen maar volgens mij hebben ze zelf de dbox eens goed bekeken en daar mee verder gegaan.

bij dm hebben ze ook vaak defecte voedingen ect .

jou clarke tech,extrend cq atlanta ontvanger zal toch ook wel min punten hebben er is altijd wel iets en dat geeft ook niets als de support maar ok is komt het wel goed de een is fan van merk a de andere van b.

 

What is the philosophy of Vu+?

The only and unvarying goal of Vu+ is enriching the media viewing experiences of users.

 

als je plezier beleefd of hebt aan een box, stap je makkelijk over een onhebbelijkhheid of hardwaremodificatie heen, als een box teleurstellend is, is een onhebbelijkheid of hardwaremodificatie een extra ergernis, tenminste zo gaat dat bij mij, ik ben niet echt een fanboy van het een of ander.

 

De reden dat ik nu ET's heb is simpel, ik had 2 DM800 (4 jaar) en tegelijkertijd een VUDUO (3jaar), Dream ging closed source en ik wou wat moderners en omdat VU niet beviel heb ik daar 2 ET6000 voor neer gezet en omdat die zeer goed voldeden heb ik de VUDUO ook weg gedaan en daar een ET9500 voor neer gezet, niet omdat ik fanboy ben, maar gewoon omdat ik er plezier aan beleef.

 

Louis vroeg om een advies, jullie gaven jullie mening en ik de mijne

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Louis vroeg om een advies, jullie gaven jullie mening en ik de mijne

Nou, dat is maar deels waar want je hebt eigenlijk alleen maar verteld dat je slechte ervaringen hebt met een VU+ DUO en dat mag jij natuurlijk best ventileren maar ging deze topic niet over de vraag of de TS een VU+ DUO2 zou moeten kopen.

 

In dit verband zie ik dan ook weinig reden om de mogelijke tekortkomingen van een ouder apparaat zoals de DUO in enig verband te brengen met de DUO2 die niet alleen veel betere techniek in huis heeft maar ook nog niet eens leverbaar is.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

De techniek van een apparaat komt pas volledig tot zijn recht als ook de software(drivers etc) dat ten volle benut, en vooral daar liet VU het behoorlijk afweten, dus zal mij benieuwen, denk niet dat die policy zo maar omslaat, maar ik kan het mis hebben, en ik kan het voorlopig ook een paar jaar rustig afwachten

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...