Ga naar inhoud


VU+UNO Black Hole naar OPENPLI


SaTJuNK

Aanbevolen berichten


Daar kan je pli zo overheen flashen,daarna is misschien een fpga update nodig maar daar ben ik niet zeker van misschien dat iemand anders dat weet

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit laatste is wel een heel goed advies want als het toch een clone mocht zijn en je flasht of doet een FPGA update dan is het bijna zeker dat die het daarna niet meer doet.

 

Dan openen we een paypal geschil....want hij is voor origineel verkocht..

We gaan aan de gang..

In de pli zitten 3 bestanden moeten die in de root van de usb stick ?

al gevonden

aangepast door SaTJuNK

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga er hier vanuit dat het geen clone is mocht dat wel zo zijn dan weet ik het niet daar heb ik geen verstand van hoe dat zit met flashen dus dat is op eigen risico,ik heb zelf een vu ultimo en na het flashen van een andere image moet ik altijd even een fpga update doen ik denk dat dat bij de uno ook nodig zal zijn maar alleen flashen als je zeker weet dat het om een originele vu uno gaat een geen clone box !!!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan openen we een paypal geschil....want hij is voor origineel verkocht..

We gaan aan de gang..

In de pli zitten 3 bestanden moeten die in de root van de usb stick ?

nee die bestanden moet je zo laten staan in de folder,na het flashen zal er wel een fpga update nodig zijn maar hoe en wat dat is te vinden op google

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.....ik heb zelf een vu ultimo en na het flashen van een andere image moet ik altijd even een fpga update doen ....

 

Ooooh, weliswaar enigszins OT maar waarom moet je bij de Ultimo na het flashen steeds opnieuw een FPGA update uitvoeren, dit is eenmalig en daarna niet meer.

Uiteraard kan het geen kwaad als je twijfelt en dit herhaaldelijk doet maar zeker niet noodzakelijk.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik nog iets anders doen na de flash ?

Nee, niet als je het hebt over de werking van de AB en de display, die moeten het na de flash gewoon doen.

 

Heb je trouwens nog een backup gemaakt voordat je ging flashen zodat je eventueel nog terug kunt naar de oorspronkelijke image?

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh, weliswaar enigszins OT maar waarom moet je bij de Ultimo na het flashen steeds opnieuw een FPGA update uitvoeren, dit is eenmalig en daarna niet meer.

Uiteraard kan het geen kwaad als je twijfelt en dit herhaaldelijk doet maar zeker niet noodzakelijk.

weer wat geleerd dat wist ik namelijk niet..dank u ! aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...