Ga naar inhoud


Image flashen lukt niet!!!


armutye

Aanbevolen berichten

Eens geladen met mijn laptop bootloader #84, dan kan ik bv PLI laden met mijn PC met W8. Waaroom nu wel en eerder niet?

 

Omdat pli en andere images bootloader 84 nodig hebben om deze erop te kunnen flashen..

 

En het flashen van je bootloader is een eenmalig iets, dat hoeft je niet bij elke image te doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer het is met het programma dreambox optiflasher pro e2.

 

Het is met dit programma ook mogelijk de bootloader te veranderen de software erin te flashen en het bekende ca not found te repareren.

 

suc6

groeten ronald

  • Like 1

Dreambox 800HD

Dreambox 800HD-se

Multytenne 45cm 4in1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat jij niet kunt flashen met windows 8, ik doe niet anders Flashen  backupen aanpassen noem maar op alles onder Windows 8 zonder problemen. Gewoon zorgen dat Windows optimaal blijft in werking.

Dat bedoel ik, chrome, mozzila, IE blijven hangen zodra ik klik op flash. En dat is alleen als op de ontvanger #80 staat. Als eens met mijn laptop #84 geladen is dan werkt wel in mijn w8 PC knopje flash, eerders niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat jij niet kunt flashen met windows 8, ik doe niet anders Flashen  backupen aanpassen noem maar op alles onder Windows 8 zonder problemen. Gewoon zorgen dat Windows optimaal blijft in werking.

 

Hij kan wel flashen met W8 maar niet als bootloader 80 erop staat..

Tja logisch met bootloader 80 en pli 3.0 krijg je een foutmelding en dat is niet besturingssysteem gerelateerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kan wel flashen met W8 maar niet als bootloader 80 erop staat..

Tja logisch met bootloader 80 en pli 3.0 krijg je een foutmelding en dat is niet besturingssysteem gerelateerd..

Idd, ik kan niks flashen, niet alleen PLI maar ook geen nieuwe bootloader totdat nieuwe bootloader #84 geladen is met mijn laptop. Trouwens, op mijn laptop kan ik ook geen nieuwe bootloader laden met chrome, alleen met IE.

 

Wat is dat voor verschil in browsers en bootloaders is mijn een raadsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, ik kan niks flashen, niet alleen PLI maar ook geen nieuwe bootloader totdat nieuwe bootloader #84 geladen is met mijn laptop. Trouwens, op mijn laptop kan ik ook geen nieuwe bootloader laden met chrome, alleen met IE.

 

Wat is dat voor verschil in browsers en bootloaders is mijn een raadsel.

Wel vreemd dan, maar dat het alleen met IE gaat klopt wel een beetje op een of andere manier wordt het flashen geblokkeerd door andere browser. Tenminste vaak gaat het daar fout. Heb je ook al eens geprobeerd om IE in beginstand te zetten? Ook dan wil het vaak wel lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel vreemd dan, maar dat het alleen met IE gaat klopt wel een beetje op een of andere manier wordt het flashen geblokkeerd door andere browser. Tenminste vaak gaat het daar fout. Heb je ook al eens geprobeerd om IE in beginstand te zetten? Ook dan wil het vaak wel lukken.

Heb alles geprobeerd, maar in W8 IE wil ook niet. Zoals ik eerder zei, zodra #84 geladen is met mijn laptop, dan werkt image flashen in mijn PC ook met Chrome, IE, Mozilla. Heel erg vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het is met het programma dreambox optiflasher pro e2.

 

Het is met dit programma ook mogelijk de bootloader te veranderen de software erin te flashen en het bekende ca not found te repareren.

 

suc6

groeten ronald

Bedankt voor de tip. Met deze programmatje lukt alles.

Nogmaals bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...