Ga naar inhoud


boot-beeld vervangen in OpenPli; hoe?


dvbs
Ga naar oplossing Opgelost door Loui (K),

Aanbevolen berichten

Nogmaals goede morgen

 

Waar vind ik het bootbeeld van OpenPli 3? (Ik zou het nml willen vervangen.)

 

-btw: niet het winterlandschap, maar wel dat met de box in beeld

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tonskidutch

 

Bedankt voor jouw snelle antwoord, maar ik vermoed dat jij het hebt op het beeld dat je als tweede te zien krijgt.

 

Wanneer je uit deepstandby komt zie je eerst nog een ander beeld passeren, en dàt wil ik veranderen.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit lijkt niet te kloppen bij mij,

 

ik heb bootlogo_wait.mvi ook eens geopend en dit is hetzelfde winter landschap (waar ik geen problemen mee heb)

 

maar bij het opstarten zie ik hier eerst een ander beeld verschijnen (een "mislukte" foto van een dreambox)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas, die had ik ook al eens bekeken en blijkt ook het winterlandschap te zijn

 

en vergeef me volgende vraag (zoveel ken ik er nu ook niet van): :sick:

 

"Is het eerste beeld dat je te zien krijgt mss niet image afhankelijk, maar zit dat dieper in de soft "gebakken"?"

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

euhm;

 

-noodzakelijk (door verkeerde handelingen van de gebruiker(ik dus)) opnieuw moeten flashen en nu blijkt dat in de laatste OpenPli heel wat minder plugins zitten dan voorheen. Heelwat minder skins en ook Pauli bijv. is verdwenen)

 

Ligt het aan mij of hebben ze "opgekuist" bij Pli?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...