Ga naar inhoud


Hele maand februari gratis Sport1


Tuurtje

Aanbevolen berichten

In februari is Sport1 Zender van de maand. Dit betekent dat je de hele maand februari gratis kunt genieten van onze betaalzender Sport1. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is je televisie op kanaal 13 (HD) of 31 (SD) zetten. Sport1_key_visual_landscape.jpg

Met Sport1 kijk je 24 uur per dag, 7 dagen in de week naar topsport vanuit de hele wereld.

 

Deze maand kun je genieten van Live topvoetbal uit de beste Europese voetbalcompetities, daarnaast zie je wedstrijden uit de UEFA Champions League. Geen voetbalfan? Kijk dan naar top-tennissers als Roger Federer, Novak Djokovic en Andy Murray op de ATP World Tour. Ook het ABN AMRO World Tennis Tournament zal live worden uitgezonden. Kijk je liever golf? In februari wordt het Africa Open en het befaamde WGC -Accenture Match Play Championship uitgezonden.

Een greep uit de programmering van februari op Sport1 (onder voorbehoud):

 

Voetbal 2 februari Manchester City - Liverpool 3 februari Valencia - FC Barcelona 9 februari Bayern Munchen - Schalke 04 10 februari Real Madrid - Sevilla FC 17 februari AS Roma - Juventus 23 februari Manchester City - Chelsea 24 februari FC Barcelona - Sevilla FC

Internazionale - AC Milan

 

Champions League 14/15 februari Achtste finales Champions League 21/22 februari Achtste finales Champions League

Tennis 4 februari Open Sud de France 11 februari ABN AMRO World Tennis Tournament Rotterdam

Golf 14 februari - 17 februari Africa Open 20 februari - 24 februari WGC - Accenture Match Play Championship

Basketbal

10 februari LA Lakers - Miami

LA Clippers - New York

De echte Sterren zie je bij Sport1!

 

Tuurtje

aangepast door Tuurtje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je een échte ontvanger hebt, dan zegt dit; "kanaal 13 (HD) of 31 (SD)" helemaal niks". Graag een frequentie.

 

Las ook al ergens dat het op het "etalage" kanaal zou zijn. Sinds wanneer heeft CD zo´n kanaal?.

aangepast door Emekli
  • Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel over een "echte " ontvanger kun je nog heel lang twisten ik ben heel blij met mijn CD gecertificeerde TV, heb er nooit omkijken naar, nieuwe kanalen of wijzigingen worden direct geimplementeerd, kortom bij mij zijn het idd kanaal 13 en 31, op kanaal 99 zit een info zender van CD..

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas word ik hier niet wijzer van, ik kan wel zenders zoeken op de "Canal Digitaal manier", maar kies toch voor het "normaal" zoeken.

Als ik dit doe, kom ik geen "etalage kanaal" tegen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste meneer, mevrouw,

 

Bedankt voor uw bestelling. Hieronder treft u een overzicht aan van uw gegevens en uw bestelling. Heeft u nog meer producten besteld? Dan ontvangt u naast deze bevestiging, per product een aparte bevestigingse-mail. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de gegevens te controleren? Mochten de gegevens niet kloppen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice op telefoonnummer 0900 - 9323 (€ 0,15 per minuut), bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur.

 

De verwerking neemt gemiddeld 1 dag in beslag, zodat u morgen al HBO kunt kijken.

 

Deze email kreeg ik 29 januari van CD

 

30 januari kreeg ik een email dat het niet gelukt was omdat mijn smartkaartnummer in samenhang met mijn postcode niet correct wsa opgegeven. Ik moest het nogmaals opgeven via de daarvoor aangegeven knoppen.

 

U RAADT HET ZEKER AL. DIT KON NIET, HET WERKT GEWOON NIET MEER. Waarschijnlijk omdat ik het al een keer had opgegeven maar ik weet niet of dit echt de oorzaak is.

 

Een email gezonden aan CD en ja hoor vanzaag 1 februari nog steeds geen reactie en ook geen HBO op mijn TV.

 

Typisch een gevalletje Canaal Digitaal Service. Weer (g)een mooie actie zou ik zeggen.

 

Iets beloven en weinig geven doet doet de klanten niet in vrede leven.

 

Cor Gortzak

aangepast door wiz
lettertype aangepast.

Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanochtend is het etalage kanaal aktief, heet trouwens: " Sport1 promo" Freq: Astra 3; 11914 H 27500

 

Salu2, D.Quijote

 

Dit is de Frequentie van de SD zender. En die van de HD? THX

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt het gratis, loop niet zo te zeuren..

 

Verder staat er nergens dat het in HD is..

 

In februari is Sport1 Zender van de maand. Dit betekent dat je de hele maand februari gratis kunt genieten van onze betaalzender Sport1. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is je televisie op kanaal 13 (HD) of 31 (SD) zetten. Bron CD Site

 

Lijkt alleen maar zo! :crazy:

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, Gratis sport.

 

Helaas gaat op MIjn Sat801 mijn zenderlijst van 12 meteen naar 14, dus geen kanaal 13!

Ik heb de zenderlijst opnieuw ingelezen maar dat helpt niet.

 

Iemand een oplossing? Misschien toch maar naar fabrieksinstellingen terug :-(

 

Bedankt,

Henk

 

13.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In februari is Sport1 Zender van de maand. Dit betekent dat je de hele maand februari gratis kunt genieten van onze betaalzender Sport1. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is je televisie op kanaal 13 (HD) of 31 (SD) zetten. Bron CD Site

 

Lijkt alleen maar zo! :crazy:

 

Dat is de positie in de zenderlijst, Kanaal 13 in de HD Zenderlijst en 31 in de SD Zenderlijst..

 

En zegt niets over dat de zender in HD is..

aangepast door DeBeek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...