Ga naar inhoud


Ziggo en Sport 1 komen met gratis sportzender


Johan45

Aanbevolen berichten

Hier heb je ook zo van die promo kanalen op kabel. Soms zijn er open uitzending om mensen warm te maken voor een extra pakket.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ziggo en Sport 1 komen nog dit jaar met een gratis sportzender voor abonnees.

Op het nieuwe kanaal wordt onder meer voetbal, golf en Formule 1 uitgezonden. Met de nieuwe zender wil Ziggo nog harder de strijd aangaan met concurrent KPN, zo meldt het AD vanmorgen.

 

Het kanaal, Ziggo Sport, wordt alleen beschikbaar voor de ruim vier miljoen abonnees van de kabelaar. Veel van de programmering is afkomstig van Sport 1, dat onder meer de rechten bezit op Formule 1, de Champions League, de EK-kwalificatiewedstrijden en de Spaanse voetbalcompetitie. Het abonnementsgeld blijft gelijk.

 

Bron: MSN.com

ik vraag of Canal Digitaal (mijn zwager abonnee) ook naam verandering Sport1 naar Ziggo sport zenders?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt ook bij andere providers zal de naam Ziggo te zien zijn in de zenderlijst het word namelijk Ziggo sport totaal dat was ook min of meer de opzet van Ziggo

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...