Ga naar inhoud


ATV HD start op 15 Juli als gratis tv-kanalen via de Astra


meijelsat

Aanbevolen berichten

Volg me een bericht, http://www.digitalfernsehen.de/ATV-HD-startet-am-15-Juli-als-Free-TV-Sender-ueber-Astra.103393.0.html

 

Ik zal vertaling doorgeven.

 

Met ATV HD lanceert in juli, een andere Oostenrijkse particuliere zenders in HD-resolutie via Astra 19.2 graden Oost. In tegenstelling tot veel andere stations, maar het programma is niet bedoeld voor gebruik in de HD-Austria-pakket, maar worden gedecodeerd met de normale ORF Digital smart card. 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, ik ben benieuwd als de zender er is... Ik heb een ORF smartcard, dus dat zou moeten werken!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, daar moet je niet naar kijken als je niet wil... maar als je er van houdt zal het vast leuk zijn. In het Nederlands of in het Zweeds is dat ook een slecht programma waar ik niet van hou...

Ik kijk erg selectief TV... alleen als ik iets echt graag wil zien kijk ik... En een extra HD zender erbij is in mijn ogen niet verkeerd, zeker niet als je er niets extra voor moet betalen... anders hoeft het voor mij uiteraard ook niet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuj, Bauer sucht Frau in HD! (met geweldige onverstaanbare Tiroler dialecten)

 

:)

 

Als het dialect te onverstaanbaar wordt, dan ondertitelen de Duitsers ook.

Ik herriner me nog die Thaise vrouw die met een boer trouwde in Duitsland. Die wilde zeggen "Ich bin fix und fertig".

In het Nederlands zoiets als "ik ben er helemaal klaar mee". Ze zei toen: "Ich bin fick und fertig". Dat werd ook precies zoals ze het zei en ongekorrigeerd ondertiteld. Ik heb tranen gelagen daarom.

Hier is het nog eens te zien: http://www.youtube.com/watch?v=DUgL41LiKzw

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hmn, op de een of andere manier doet mij dat met die ondertitels herinneren aan dit.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...