Ga naar inhoud


welke hdd ideaal is voor een solo 2.


giraff

Aanbevolen berichten

Gisteren met de HDD iets anders geprobeerd: een opname maken en terwijl naar een eerder gemaakte opname gekeken.

Wist zelfs niet dat dit mogelijk was!

Toch een goed bakske die solo2 (of ligt het aan de HDD?)

aangepast door jan72
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelfde ervaring , opnemen en time shift, alles gaat zonder moeite met de hitachi travelstar,en het moet gezegd de solo2 is razend snel.

Ook de Hdd reageert veel sneller als bij mijn vorige ontvanger.

Stil is de schijf ook.

(vu solo2 wel met open pli)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met de HDD iets anders geprobeerd: een opname maken en terwijl naar een eerder gemaakte opname gekeken.

Wist zelfs niet dat dit mogelijk was!

Toch een goed bakske die solo2 (of ligt het aan de HDD?)

Dat is geen speciale zaak hoor, dit ging ook met mijn vaak verguisde lemon070 :-)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet direct,welke hdd in mijn vu duo zit,maar van snelheid nog geen last gehad,dat die te traag was.geen overdreven warmteontwikkeling,omdat die na 2 min een spindown krijgt.wel een klein beetje last als die een opname maakt terwijl ik wil slapen van het lawaai.is een 2de hands box en die rubbertje's waren er niet meer bij.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...