Ga naar inhoud


welke hdd ideaal is voor een solo 2.


giraff

Aanbevolen berichten


7200 mag ook maar 5400 is beter die word wat minder warm

 

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/295326-overzicht-werkende-harddisks/

 

Kan je ook eens kijken

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een solo2 en na op diverse fora gelezen te hebben, besloten een 5400 rpm HDD te plaatsen (wel van 750 GB)

Al vele zaken opgenomen, en overlappende opnames + kijken naar een andere, en noch de VU, noch de HDD gaven een krimp

 

ik heb wel nog een aantal vragen over de solo2 en de verschillende images, maar die stel ik wel op een andere plaats

(waar ik me ook even wil voorstellen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteraard,

ik heb volgende (los gekocht) en hoewel ik een complete leek ben was het bevestigen een fluitje van een cent

ik heb uiteraard de rubberen ringetjes gebruikt.

Bevestigen is zoals bij een PC aansluiten ook.

Ik draai open PLi en het configureren van de HDD gebeurde quasi vanzelf

 

Western Digital Scorpio Blue 750 GB 5400 rpm

 

Zoals al gesteld: werkt perfect voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteraard,

ik heb volgende (los gekocht) en hoewel ik een complete leek ben was het bevestigen een fluitje van een cent

ik heb uiteraard de rubberen ringetjes gebruikt.

Bevestigen is zoals bij een PC aansluiten ook.

Ik draai open PLi en het configureren van de HDD gebeurde quasi vanzelf

 

Western Digital Scorpio Blue 750 GB 5400 rpm

 

Zoals al gesteld: werkt perfect voor mij

Deze heb ik ook gemonteerd. Werkt erg goed zonder wamte afgifte.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm? Jij start deze topic over welke HDD, jij hebt een HDD aan de praat gekregen en daarmee lijkt deze topic beantwoordt / beëindigd.

 

Wat heeft nu een niet werkende CAM met deze topic te maken?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle opzoekingen en tips ten spijt nog altijd de cccam voor een tvv kaart niet aan de praat gekregen.

De hdd werkt wel.

giraff

http://www.sat4all.com/forums/topic/330794-vu-solo2-kan-smartcard-lezer-canaal-digitaal-smartcard-lezen/?p=2138702 even lezen

en inderdaad nieuw topic nieuwe vraag, is makkelijker als je de zoekfunctie gebruikt naderhand.

 

tvv of cds is identiek qua methodiek.

ciao

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard hoef jij je niet te verontschuldigen maar daar hoef je toch geen ervaring voor te hebben om te kunnen bedenken dat twéé volledig uiteenlopende en verschillende vragen in één en dezelfde topic nauwelijks tot een goed antwoord kunnen leiden omdat iemand die een HDD topic ziet niet een aan CCCam gerelateerde vraag verwacht.

 

Dus wil je antwoord hebben dan altijd voor een nieuwe vraag / onderwerp een nieuw topic opstarten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...