Ga naar inhoud


EPG in real time updaten


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Laatst met de keuze van de paus op VTM alle uitzendingen een pak verlaat. Die avond was ikzelf niet thuis en had eea geprogrammeerd. Niets ervan opgenomen natuurlijk.

 

Bestaat er nu geen plugin oid die de EPG in real-time in de gaten houdt en automatisch de timerinstellingen update?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 maart was er voetbal verlenging op EEN, de opname starte echter toch omdat de Zender vergeten had de EPG puls aan te passen.

dus ondanks trucs kun je het niet altijd perfect krijgen.

 

als ze die Puls wel tijdig aanpassen en nogmaals uitzenden, dan kun je de VU instellen via /menu/instellingen/systeem/aanpassen dat ie eerst moet zappen voorafgaand aan de opname, daarmee komt EPG data binnen.

 

een plugin ken ik niet.

ciao

 

sorry foutje staat in VTI setup / webinterface Always zap before record

aangepast door Tonskidutch

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, net als vroeger met PDC, werkt dit alleen perfect in Duitsland.

In ieder geval bij de öffentlich Rechtlichen, commercieel kijk nooit.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die emikli,

wel een goede hint want er bestaat daarvoor weldegelijk een plugin

 


Was bedeutet VPS-Zeit?
ARD und ZDF geben in ihren EPG-Daten die VPS-Zeit an (PDC-Descriptor).

dat bestaat dus wel

en die plugin heet VPS-plugin (is door iemand van IHAD geschreven en kan manueel geladen worden > niet via de feed)

 

maar dat is nu juist ook het probleem daar ik vermoed dat TVVlaanderen dat niet mee zendt in het signaal

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meende mij te herinneren dat ik dat in vti 3 eens zo gezet had, maar dat ie op basis daarvan de timersettings niet automatisch aanpaste; de correcte naam van de huidige uitzending kwam toen wel op het display (toen nog van de Duo), maar de opname uren werden niet aangepast in de timersettings. Nu in Vti 5 wel dan?

 

Vps en pdc ken ik nog van de videorecorder tijd. Enkel de Vlaamse openbare omroepen hadden dat destijds. Een minuutje vroeger of later dan men opgaf op vrt txt en je recorder nam NIETS op.

Een storing op het kabelnetwerk tijdens de pdc puls liet de boel ook in het honderd lopen. Pdc, bah :-(

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...