Ga naar inhoud


OpenPli-problemen DMM 500HD (en 800HD se)


Eduard07

Aanbevolen berichten

Indien ik een week geleden voor de laatste keer de DMM 500HD (en 800HD se) hebt geupdate, kan ik dan gewoon weer een update doen als de problemen met Pli verholpen zijn, of moet ik sowieso een flash doen?

 

En moet de bootloader er ook weer opnieuw opgezet worden?

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


je moet wel degelijk flashen(met image van vandaag)

de mensen die gisteren een software update gedaan hebben moeten een nieuwe bootloader

plaatsen(die van gisteren was niet goed)

voor de mensen die gisteren geen software update hebben gedaan is er geen probleem met bootloader

 

grtzPhilip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pli van 16-4 erop staan nu op mij 500HD, draait goed, heb 1 vastloper gehad. Kan ik updaten vanuit de ontvanger of moet ik hem helemaal opnieuw flashen? Dat is mij niet duidelijk. Neemt ie dan ook de nieuwe (nu 84) bootloader/2nd stage mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je snelle reactie.

 

Toch even voor de duidelijkheid: ik heb de image van 12 april in gebruik.

Een week lang niet geupdate. Ik ben terughoudend met PLI-updates en update handmatig, omdat ik enkele maanden geleden een kapotte DMM kreeg door een kwaadaardige PLI-update zoals nu ook het geval is (geweest).

 

Begrijp ik dat ik desalniettemin moet flashen? Die van 12 april is goed, behalve dan dat er geen logo te zien is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het bericht boven jouw bericht eigenlijk wel gelezen ?

Kun jij je niet voorstellen dat de situatie voor menigeen niet duidelijk is?

Je wilt je dure DMM niet beschadigen, dus beter dubbel vragen dan verkeerd begrijpen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet wel degelijk flashen(met image van vandaag)

de mensen die gisteren een software update gedaan hebben moeten een nieuwe bootloader

plaatsen(die van gisteren was niet goed)

voor de mensen die gisteren geen software update hebben gedaan is er geen probleem met bootloader

 

grtzPhilip

ik weet niet hoe ik dit beter kan formuleren

 

grtzPhilip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is handiger deze problemen in een topic te bespreken.

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/332432-dm8000-geeft-na-update-pli-van-vandaag-error-bij-het-opstarten/

 

Daarom gaan we hier verder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...