Ga naar inhoud


Dreamboxedit 5.0.0.3 voor MAC


papaver

Aanbevolen berichten


Ik vraag me af waarom deze vraag in het VU+ forum gesteld wordt, het niet opstarten van DreamboxEdit op jouw Mac heeft toch totaal niets met de VU+ te maken.

 

Misschien heb jij de verkeerde versie geïnstalleerd, probeer die via de volgende link eens

 

http://www.vuplus-support.org/wbb3/index.php?page=Thread&threadID=35516

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen en anderen,

 

Allen hartelijk dank voor jullie reacties.

Ik heb deze vraag gesteld in VU+, omdat ik het vermoeden had dat er wel meer MAC bezitters met mijn vraag en mogelijke reacties daarop, gebaad zouden zijn.

"Samplex", Gatekeeper had ik al op Anywhere staan. Ondanks deze instelling werkte Dreamboxedit niet. Ik vermoed dat Dreamboxedit voor de MAC nog in een ontwikkelingsfase zit.

Inmiddels ben ik, naar de suggestie van "Mistrale" overgstapt, op iDreamX 3.0.10 en deze werkt onmiddellijk en goed.

 

FRED

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Jürgen en anderen,

 

Allen hartelijk dank voor jullie reacties.

Ik heb deze vraag gesteld in VU+, omdat ik het vermoeden had dat er wel meer MAC bezitters met mijn vraag en mogelijke reacties daarop, gebaad zouden zijn.

"Samplex", Gatekeeper had ik al op Anywhere staan. Ondanks deze instelling werkte Dreamboxedit niet. Ik vermoed dat Dreamboxedit voor de MAC nog in een ontwikkelingsfase zit.

Inmiddels ben ik, naar de suggestie van "Mistrale" overgstapt, op iDreamX 3.0.10 en deze werkt onmiddellijk en goed.

 

FRED

 

Jürgen en anderen,

 

Allen hartelijk dank voor jullie reacties.

Ik heb deze vraag gesteld in VU+, omdat ik het vermoeden had dat er wel meer MAC bezitters met mijn vraag en mogelijke reacties daarop, gebaad zouden zijn.

"Samplex", Gatekeeper had ik al op Anywhere staan. Ondanks deze instelling werkte Dreamboxedit niet. Ik vermoed dat Dreamboxedit voor de MAC nog in een ontwikkelingsfase zit.

Inmiddels ben ik, naar de suggestie van "Mistrale" overgstapt, op iDreamX 3.0.10 en deze werkt onmiddellijk en goed.

 

FRED

Hoi,

Ik heb idreamx geprobeerd ,maar als een externe settinglijst inlaadde kon ik hem wel binnenhalen,maar niet naar de dm800hd sturen.

Het ging wel ,maar alleen een bouqet favorit zonder enige zender erin.

Weet iemand hoe dit kan of wat ik fout doe?

gr. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...