Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten

Als dat zo is Pukje, dan mogen ze wel eens haast maken om de CanalDigitaal fastscanlijst ook via de Astra 23,5 in te kunnen laden want dat kan nu alleen nog maar vanaf de Astra 19,2.

Dan moeten alle CanalDigitaal tuners weer voorzien worden van nieuwe software die de snelscanfunctie over brengt naar de Astra 23,5.

 

Maar de zender BVN blijft op de Astra 19,2 zitten denk ik omdat die satelliet een groter bereik heeft. Misschien dat ze de fastscanlijst dan toch vanaf de transponder uitzenden waar BVN op zit. Dit zou dan betekenen dat je toch altijd nog een duo-lnb nodig hebt ondanks dat over enige tijd alle zenders op de Astra 23,5 zitten.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een raar gevoel dan, nadat CD net alles heeft verhuisd op Astra 1.

 

En daar zeker niet vanaf zal gaan, gezien de grote klantenkring die een groot deel van het jaar in het verre buitenland vertoeft in appartement, huis of camper.

En daar alleen Astra 1 binnen kunnen krijgen met schotels tot 80cm.

 

CD heeft flink zitten proppen op de Astra 1 transponders, maar dat zal het einde van de exercitie zijn. De p.o. zal ook op Astra 1 willen blijven.

 

Ik denk eerder dat de move met de abonnementen naar standaard en verplicht HD erin per saldo meer geld gaat genereren. Of je nou geen HD kijkt of wel, je betaalt mee.

Dat is trouwens niet anders bij menige kabelaar.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel vreemd dat RTL8HD niet wordt aan toegevoegd.

Ik neem aan dat Een HD, Canvas HD, History HD en Eurosport HD wel in het famillie pakket blijft ?

Het nieuwe pakket is dus eigenlijk Famillie+ Settopbox HD

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kostprijs voor doorgifte zal helemaal niet veranderen want de HD zenders zijn er al geruime tijd, er moet gewoon een vrij hoog bedrag van wel 3 euro betaald worden door de clienten voor 6 commerciele HD zenders, met als lokkertje voor 2 euro meer heb je alle HD zenders. Dat is gewoon het FamilieHD pakket wat altijd al 5 euro duurder was.

 

Het is een zeer opdringerige manier van doen die waarschijnlijk bij velen niet in goede aarde zal gaan vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat zo is Pukje, dan mogen ze wel eens haast maken om de CanalDigitaal fastscanlijst ook via de Astra 23,5 in te kunnen laden want dat kan nu alleen nog maar vanaf de Astra 19,2.

Zoveel haast hoeven ze niet te maken, want die zit nu al op 23.5 oost. En namelijk al heel lang (eind Mei).

Hij zit op de 12.187 H.

 

En dat is ook geen geheim, want met een OpenPLi (based) image is die zelfs te selecteren.

 

https://sourceforge.net/p/openpli/enigma2/ci/4607227505f7dd05cec15da2e035f3689c6ae9b6/

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een heel schappelijke verandering.


Ik heb het familiepakket zonder HD en twee extra kaartjes.

Ik wil natuurlijk best wel meer zenders in HD bekijken maar dat was voorheen dus op die drie kaartje 3x€5,- = €15,- extra. Dat heb ik altijd veel te veel gevonden.


Nu krijg is voor €3,- meer, de helft van de HD-zenders er bij op alle drie de kaartjes. Dat is maar €1,- per kaartje extra en dat heb ik er graag voor over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Nu krijg is voor €3,- meer, de helft van de HD-zenders er bij op alle drie de kaartjes. Dat is maar €1,- per kaartje extra en dat heb ik er graag voor over.

 

Dat moet je maar afwachten, ik heb nergens gezien dat dit zo is. Ik ziet eerder een verhoging aankomen op de extra kaartjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

deze zenders ook beschikbaar via de tweede of derde smartcard van CanalDigitaal waarop het Familiepakket wordt aangeboden.

Er wordt enkel maar gezegd dat de zenders beschikbaar zijn, en niets meer. CD kennende komt er nog een addertje zoals altijd al het geval is geweest dus juich niet te vroeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dit ook voor extra kaarten gaat gelden.

Dus Sprietje , juich maar niet te gauw en reken je niet te snel rijk via CanalDigitaal.

De m.i. logische conclusie van Sprietje lijkt mij meer voor de hand te liggen dan een voorgevoel of iets onwaarschijnlijk is "omdat het CanalDigitaal is".

 

Sterker nog: die conclusie wordt nadrukkelijk genoemd in het artikel van Jarco Kriek.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...