Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten

Dat weet ik. Het ging mij bij deze opmerking alleen om het feit dat er al een paar HD-zenders op de kaart staan. Het ging mij niet om de manier waarop. 

De RTL/SBS-zenders vind ik dus een logische aanvulling. 

 

Dat je het weet kon ik niet opmaken uit je bericht.

Maar goed, mijn aanvulling is bedoelt voor lezers die zich hier niet van bewust zijn.

De publieke zenders zitten niet in een betaal abonnement van CanalDigitaal, dat wordt betaald met geld van de overheid dat door ons allemaal wordt opgebracht.

 

In feite is het abonnement tarief niet toereikend om het uitzenden van de publieke zenders via de satelliet financieren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat je het weet kon ik niet opmaken uit je bericht.

Maar goed, mijn aanvulling is bedoelt voor lezers die zich hier niet van bewust zijn.

De publieke zenders zitten niet in een betaal abonnement van CanalDigitaal, dat wordt betaald met geld van de overheid dat door ons allemaal wordt opgebracht.

 

In feite is het abonnement tarief niet toereikend om het uitzenden van de publieke zenders via de satelliet financieren.

Zou het dan ook niet normaal zijn (zoals in oostenrijk en switserland) dat je met bewijs van betaling

omroep geld bij de omroep een smartcard kan kopen die al vrijgeschakeld is voor de po, ,cds kan

dan op zijn beurt tegen betaling zenders toevoegen.

maarja sorry dat ik offtopic ging deze gedachte kwam bij mij boven door de posting van johan45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de brief ook vandaag gekregen.

Er staat in die brief dat je 6 extra zenders erbij krijgt.

Dit is niet helemaal waar want Een HD, Canvas HD en History HD verdwijnen uit het pakket van 17,95/maand.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

di-on-air schrijft:


“Er staat in die brief dat je 6 extra zenders erbij krijgt.
Dit 
is niet helemaal waar want Een HD, Canvas HD en History HD verdwijnen uit het pakket van 17,95/maand.”

Uh, heb jij een andere brief gekregen als topicstarter?
Ik heb de brief nog niet gehad. Zou je hem eens willen publiceren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat dus in: "Hierdoor wordt het Familiepakket met zeven HD-kanalen uitgebreid."

Niet: naar.

 

Ik zou het vreemd vinden (lees: gesjoemel) als er tegelijkertijd HD-zenders uit zouden gaan die er al jaren in zitten, zoals EenHD en CanvasHD.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

di-on-air schreef gisteren:


“Er staat in die brief dat je 6 extra zenders erbij krijgt.
Dit 
is niet helemaal waar want Een HD, Canvas HD en History HD verdwijnen uit het pakket van 17,95/maand.”


Vanochtend heb ik de mail ook ontvangen van CanalDigitaal.

Er staat exact hetzelfde als de melding waar topicstarter dit draadje opende behalve het woord “Consumentenbond” en de zin “9 zenders nu ook in HD”

Maar iedereen snapte natuurlijk wel dat het woord “Consumentenbond” niet in de brief van CanalDigitaal stond en waar topicstarter het zinnetje “9 zenders nu ook in HD” vandaan haalt, is mij ook een raadsel.


Er staat dus helemaal niet dat Een HD, Canvas HD en History HD verdwijnen uit het pakket van 17,95/maand.
 

Ik vind dit een goede verandering omdat ik nu ook eindelijk zonder extra bij te betalen voor het HD-pakket op de extra kaartjes ook daar de populaire 6 extra HD-zenders kan bekijken.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik vind dit een goede verandering omdat ik nu ook eindelijk zonder extra bij te betalen voor het HD-pakket op de extra kaartjes ook daar de populaire 6 extra HD-zenders kan bekijken.

Dit weet je niet, er staat dat ze beschikbaar zijn. Dat kan dan ook tegen bijv. een extra betaling zijn op je extra kaart. Afwachten dus en het zijn er ondertussen al 7 want RTL 8 HD komt er ook bij.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat er helemaal niet dat ze beschikbaar zijn, er staat dat ze voortaan blijvend deel uit van uw zenderpakket.


Ook staat er helemaal niet dat RTL8 HD er ook bij zit. Dat blijkt ook wel uit deze melding van CanalDigitaal op de site  canaldigitaal.nl/meerhd/aanbieding.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb familie. Van Canal nog geen bericht ontvangen. Maar als ik lees dat ik € 6,00 moet betalen voor commerciele HDTV zenders, dan houdt het voor mij op. Ik kijk nu ook niet naar deze zenders en waarom dan er extra voor betalen. Voor kleurentelevisie betaal ik ook niets extra's.

 

Zoals in het verleden als eens aangegeven op dit forum, wordt het uitzenden via HDTV steeds goedkoper. Het fabeltje dat het allemaal zo duur is geloof ik absoluut geen bal van. De eerste harddiscrecorder kostte ook HFL 4000,00 en dat is het dus ook allang niet meer.

 

Sommigen vergelijken dan dit met andere providers. Dat vind ik onjuist. De kabel heb ik er bewust uitgedaan omdat ik ontevreden was over kwaliteit van geluid en beeld en het programma-aanbod. Bovendien kan je niet kiezen uit een kabelaar. Jouw woonplaats heeft er maar eentje van. Het is niet zoals de supermarkt dat je dan naar de andere kunt gaan of je boodschappen uit twee supers haalt.

 

Ik vind het raar de je zo op de kosten wordt gejaagd voor HD. Als ik de zenders van o.a. Das Erste en ZDF bekijk dan vond ik het beeld in SD al zo mooi en voldoende. Toen ze ook in HD gingen uitzenden  is nog mooier, maar het in SD was voor voldoende.

 

Dus mijn opzegging gaat nog vandaag met de post mee. Deze actie kost CD dus al 1 klant. Dan maar verder met Nederland 1, 2,3 en 5 (=mijn naam voor BVN).

Link naar reactie
Delen op andere sites

...

Ook hier staat dat de zenders BESCHIKBAAR zijn op een 2e of 3e smartcard.

O, en "beschikbaar" kan volgens jou betekenen dat je ze NIET krijgt? :confused:

Dat is nieuw. Dan mag jij het woordenboek nog even naslaan op het woord "beschikbaar". 

Als CD hier "verkrijgbaar tegen betaling" bedoelt, heeft de opmerking totaal geen zin.

 

Daarnaast is het altijd zo geweest bij CD, dat standaardpakketten op de hoofdkaart ook op de 2e en 3e kaart komen. Alleen extra pakketten niet.

Maak de verwarring s.v.p. niet groter door woorden een andere betekenis te geven dan ze normaal hebben. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...