Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor degenen die twijfelen of de zenders Eén HD, Canvas HD en History HD al jaren in het familiepakket zitten (zonder HD), hier de volgende bewijzen, zie de zenderlijst SD:

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-sd-zenderlijst-tv-radio.pdf

positie 115, Een HD, Familie (en HDTV)

positie 116, Canvas HD, Familie (en HDTV)

positie 119, History HD, Familie (en HDTV)

en dat al jarenlang.


En in de zenderlijst HD, zie:
http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf
positie 15, Een HD, Familie (en HDTV)
positie 16, Canvas HD, Familie (en HDTV)
positie 19, History HD, Familie (en HDTV)
en dat al jarenlang.

En dat het geen foutje betreft van de laatste zenderlijst dat de zenders Eén HD, Canvas HD en History HD in het familiepakket SD zitten, blijkt ook uit deze zenderlijst van 3 juli 2012 SD-volgorde, waar op positie 115, 116 en 119 is aangegeven dat ze in het familie-pakket zitten zonder HD-abonnement, zie bijlage 1.


Ook in de HD-volgorde staan deze zenders vernoemd op positie 14, 16 en 19, zie bijlage 2.
 

Het zou dus onverteerbaar zijn dat CanalDigitaal zegt dat er 6 (of 7) HD-zenders bijkomen terwijl er stiekem 3 HD-zenders worden weggehaald.

canaldigitaal-sd- zenderlijst-tv-radio 3juli 2012.pdf

canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio 3 juli 2012.pdf

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus kort gezegd als je niet meer gaat betalen downgraden we jou abo ,die 3 hd zenders

heb je tijdelijk als kado gekregen.

Dadelijk zeggen ze door al die zender wisselingen die waren zijn zenders erbij gekomen ,als

je die zenders wilt behouden moet je meer betalen anders gaan ze op zwart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus krijg je niet 6 HD zenders erbij maar 3. En dat voor €3,00.

 

 

Dat staat niet in de mail die ik van CanalDigitaal gekregen heb.

 

Dat schreef ik dus Sprietje. Je krijgt 6 (of 7) meuk zenders die je al in SD hebt en pakken er 3 weg en mag je €3,00 meer betalen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit allemaal klopt, zou het woord "zwendel" bijna voorbijkomen.

 

EurosportHD zit trouwens ook al jaren in het FamilieSD-pakket (wat toen natuurlijk niet zo heette, maar gewoon "Familiepakket").

 

Broddelwerk?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is nog geen 1 nov. maar als dan toch blijkt dat ze zeggen dat je er 6 (of misschien 7) HD-zenders voor €3,- verplicht extra abonnement bij krijgt terwijl ze er via een stiekeme weg weer 3 weghalen,

Inclusief EurosportHD dus 4. Dan is de aankondiging "6 erbij" of "7 erbij" een regelrechte leugen.

 

Ik zou bij CanalDigitaal intern maar eens een paar mensen vervangen zo langzamerhand. iConcerts is ons ook al door de neus geboord.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is nog geen 1 nov. maar als dan toch blijkt dat ze zeggen dat je er 6 (of misschien 7) HD-zenders voor €3,- verplicht extra abonnement bij krijgt terwijl ze er via een stiekeme weg weer 3 weghalen, dan denk ik toch wel dat de pleuris uitbreekt.

 

Tsja dan ga ik toch denken aan alternatieve ontvangstmogelijkheden. Als ze mij tenminste nog een keer gaan inlichten via mail of per post.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Basis pakket wordt  €1 , in prijs verhoogd.

Dit staat vermeld in de email met een persoonlijke aanbieding voor het Famile pakket.

De link naar de aanbieding werkt niet, maar dat terzijde.

Dit is waarschijnlijk met de bedoeling het prijsverschil te minimaliseren zodat je makkelijker maandelijks € 5 extra doneerd voor de aandeelhouders van CanalDigitaal.. Je krijgt dan wel de commersiele reklame in HD voor terug.

Je hoeft dus niet je basispakket op te waarderen naar familie pakket, je wordt toch wel in de portemonee gepakt.

 

Geniet vandaag nog

Op www.CanalDigitaal xxxxxxx vindt u meer informatie en kunt u met uw smartcardnummer 128xxxxxxxxx het FamilieHD-pakket bestellen.Telefonisch bestellen kan ook op 0900-9323 (€ 0,15 p/min.). Onze medewerkers staan u graag te woord van 09.00 tot 21.00 uur
(zaterdag tot 17.30 uur, zondags zijn wij gesloten) Als gevolg van stijgende kosten voor het doorgeven
van het radio- en televisiezenderaanbod, wijzigt met ingang van 1
november 2013 het tarief van uw huidige abonnement.
U betaalt € 1
extra, oftewel € 12,95 per maand. De nieuwe prijs is zichtbaar op uw nota van oktober.



Wilt u naar aanleiding van deze wijziging uw abonnement op
het Basis-pakket beëindigen, dan kunt u dit tot 1 november 2013 aan ons
doorgeven via het telefoonnummer
0900-9323.


 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is nog geen 1 nov. maar als dan toch blijkt dat ze zeggen dat je er 6 (of misschien 7) HD-zenders voor €3,- verplicht extra abonnement bij krijgt terwijl ze er via een stiekeme weg weer 3 weghalen, dan denk ik toch wel dat de pleuris uitbreekt.

CanalDigitaal heeft er inmiddels zo'n onoverzichtelijke puinhoop van gemaakt dat iConcerts als HD-zender niet eens in het HD-pakket zit!

Nu zijn ze dan eindelijk verstrikt geraakt in hun eigen onprofessionele willekeur.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal hun verkoop kunst wel zijn, lekker moeilijk maken en om het makkelijk te maken, pak je toch gewoon het iets duurdere abonnement, voor die paar euri per maand meer heeft u een mooi pakket

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kreeg ik een e-mail d.d. 12-12-2012 van CanalDigital over het vertrek van één en Canvas naar een andere satelliet.

Het is dus gewoon niet gedaan. Ze hebben gebluft. Ze zitten nog steeds op de 19,2 graden oost.

Dat je dergelijk onzin durft te verspreiden en te versturen met onwaarheden, zegt meer dan genoeg over dit Luxemburgs bedrijf.

 

 

Meer zenders verhuizen naar een andere satelliet;

waaronder één en Canvas.


Kan uw apparatuur dit aan?


 


Geachte (naam om privacy overwegingen verwijderd),


Onlangs
hebben we u per brief geïnformeerd over de technische veranderingen die
op dit moment rond satelliettelevisie spelen. Over de extra satelliet
waar we gebruik van maken. En over de nieuwe uitzendtechniek MPEG-4.
Wellicht herinnert u zich dit nog.



Als u geen dubbele kop (DUO LNB) op uw schotel hebt en geen
HD-ontvanger, kunt u het signaal van de ASTRA 23,5 satelliet niet
ontvangen en decoderen. Wat betekent dat u nu al 20 zenders mist.



MTV en Comedy Central hebben besloten om alleen nog via de nieuwe
ASTRA 23,5 uit te zenden. Deze zenders zijn onlangs verhuisd, maar
bieden voor uw gemak het signaal tijdelijk dubbel aan. Kortstondig via
de oude ASTRAsatelliet. Binnenkort stopt de doorgifte via de oude
satellietpositie. In januari verhuizen de Vlaamse zenders één en Canvas.
En medio 2013 zullen meer zenders van satellietpositie wijzigen. Het
wordt dus steeds belangrijker om over

de juiste apparatuur te beschikken.


Heeft u al gecontroleerd of u zenders mist?

U heeft misschien gemerkt dat u enkele zenders niet meer kunt
ontvangen. Dit betekent niet dat ze uit uw zenderpakket zijn verdwenen.
Ze zijn nog steeds onderdeel van uw zenderpakket. U beschikt alleen
niet over de juiste apparatuur om ze te kunnen ontvangen. Hierdoor kan
het zijn dat u zelfs 20 zenders mist! In deze brief leggen we u uit wat
u moet doen.


Controleer of uw apparatuur geschikt is!

Ga naar www.canaldigitaal.nl/doe-de-test
en doe de zendertest. Als blijkt dat uw apparatuur niet geschikt is en u
daarom mogelijk zenders mist, krijgt u van ons een service-aanbod voor
vervanging van uw apparatuur. Een aanbod dat nergens
goedkoper is en geen extra maandelijkse kosten met zich meebrengt.

Tevens verloten we onder alle deelnemers 10 HD-ontvanger t.w.v. € 299,-. Met deze HD-ontvanger met ingebouwd
harddisk kunt u live televisie pauzeren en programma’s opnemen.



Ga naar www.canaldigitaal.nl/doe-de-test en maak kans op een van de 10 HD-ontvangers met ingebouwde recorder.
Gebruik uw smartcardnummer XXXXXXXXXXXXXX (kaartnummer om privacy redenenen verwijderd) om de test te doen en uw persoonlijke aanbod te bekijken.




Hebt u al gereageerd op www.canaldigitaal.nl/doe-de-test dan kunt u deze brief als niet verstuurd beschouwen.


Met vriendelijke groet,

haver.JPG


Gareth Haver

CanalDigitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo langzamerhand denk ik eerder dat CD intern een dikke puinhoop is en ze zelf niet eens meer weten hoe de pakketten in elkaar zitten.

HD zenders die niet eens in het HD pakket zitten maar in pakketten die ervoor moesten zorgen dat men ging upgraden. Iconcert is zo'n voorbeeld. Niet in het HDpakket waar het thuis hoort, maar eerst kijken op de fora hoe graag men het wil hebben en dan 1 of 2 pakketten hoger inschalen.

Dat heeft CD zo vaak gedaan dat ze nu verstrikt zijn geraakt in hun eigen puinhopen.

Het hele HDpakket is in wezen een farce, omdat een groot aantal HDzenders er niet eens in zit!

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...