Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten

Neen, alleen om aan te geven dat de grote jongens het allang ontrafelt hebben. Testline  (24 uur). Voor de rest gewoon CDS TopHd pakket en TVV (Basis) en Digitenne... Zie mijn OSCam draadje..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet het. Maar hobby matig wil ik wel bijblijven.. Vandaar dat ik puur als "bewijs" even een testlijn heb aangevraagd... Je kunt mijn OSCam bestanden overigens hier downloaden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus we zijn vandaag weer een stapje dichterbij de verplichte Canaldigitaal ontvanger gekomen.

Rare hobby trouwens, kijken of illegale zaken werken.

Daar zijn zelfs journalisten voor veroordeeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ben ik elk geval eerlijk. En voel me absoluut niet bezwaard. Ik heb een abonnement op Fox en kan deze dus niet kijken op mijn linux doosje.. Betaal ervoor dus gewoon niet zeuren! Ben echt niet Roomser dan de Paus en kijk hoever er vorderingen zijn. Mocht CDS overal Nano 01, 02 of 03 erop gooien dan gaat CDS er bij mij gewoon uit... Ben er zeker van dat ik écht niet de enige ben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien is het je ontgaan, maar recent is Ziggo gefuseerd met UPC.

Op dit moment migreert het Ziggo netwerk naar UPC standaard.

Binnenkort kan je geen losse Ziggo smartkaarten meer kopen of activeren, en dat is pas het begin.

Maar je kan altijd nog naar Digitenne overstappen.

 

Canaldigitaal is nog een van de laatste providers met een betrekkelijk vrije hardware keuze.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah. Digitenne op een 42" en 50" TV gaat natuurlijk niet gebeuren! Ik heb tenslotte op mijn leeftijd geen zin meer in Lego... Nee, als ik niet meer zelf mag kiezen dan gaat het er gewoon uit... Ik wil net als vroeger gewoon kunnen opnemen. Als dat niet meer gaat, dan maar wat anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het blijft gissen hoe het medialandschap er over een jaar bij ligt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het je ontgaan, maar recent is Ziggo gefuseerd met UPC.

Op dit moment migreert het Ziggo netwerk naar UPC standaard.

Binnenkort kan je geen losse Ziggo smartkaarten meer kopen of activeren, en dat is pas het begin.

Maar je kan altijd nog naar Digitenne overstappen.

 

Canaldigitaal is nog een van de laatste providers met een betrekkelijk vrije hardware keuze.

Maar wij, wat weten wat beter is, liggen er enkel van wakker. Als ik met generatie spreek van 18-28 jaar, vinden ze het maar "normaal" dat ze de opgedrongen hardware moeten gebruiken, en betalen 3X om hetzelfde te zien.

Dus abonnementsgeld (huur recorder op te kunnen opnemen) en een re-play dienst, toch gemakkelijk, moet je niet meer denken aan opnemen. Deze re-play verkoopt hier als zoete broodjes, en de jeugd staat echt niet meer stil van bestaat er iets beters, gemakkelijker of goedkoper?

Nee, betalen, en we zijn gemakkelijk, moeten aan niks denken. Dus de providers gaan zich niet druk maken, over de generatie, die moeilijk doet over verplichte hardware. want het zijn de gemakzuchtdieren (om het lelijk te zeggen) die ze als klanten willen hebben.

En ik zou graag eens cijfers willen zien van stopzetting abonnement na verplichte hardware. Want iedereen ziet wel iets, waar ze niet zonder kunnen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het je ontgaan, maar recent is Ziggo gefuseerd met UPC.

Op dit moment migreert het Ziggo netwerk naar UPC standaard.

Binnenkort kan je geen losse Ziggo smartkaarten meer kopen of activeren, en dat is pas het begin.

Waar heb je die informatie nou vandaan? Ik wil dat nog wel eens zien, het Ziggo netwerk heeft heel wat klanten en ik denk dat als er inderdaad over gegaan wordt naar UPC standaard, dat heel veel klanten voor het nieuwe Ziggo gaat kosten. Alle apparatuur zou ineens waardeloos zijn? Voorlopig liggen de winkels in het oude Ziggo gebied nog vol met Irdeto ontvangers. Dat we omgaan naar een soort Horizon dienst geloof ik wel, maar de eigen keuze van ontvanger is een heel sterk punt voor Ziggo abonnee's

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op mijn woorden! Met Ziggo gaat straks exact hetzelfde gebeuren als met MultiChoice in 1997. De 'oude' bakken worden ondersteund zolang ze in de markt economisch te gebruiken zijn. Electronica gaat ca 3 jaar mee (langer is puur meegenomen). Dus na een periode van 5 jaar gaat Irdeto gewoon (weer) weg en krijg je van UPC gewoon een 'loner'. De licentie van Irdeto verlengen ze gewoon niet meer en dan zijn ze 'genoodzaakt' om naar Nagra over te gaan... Zal dus niet over een paar maanden gaan, maar uiteindelijk sterft Irdeto hier gewoon een stille dood. Ze hebben al legio wisselingen gehad om te weten dat wij Nederlandse schaapjes gewoon lief blatend mee gaan. Staan we om bekend, wereldwijd. Veel klagen, maar vooral niets doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar heb je die informatie nou vandaan? Ik wil dat nog wel eens zien, het Ziggo netwerk heeft heel wat klanten en ik denk dat als er inderdaad over gegaan wordt naar UPC standaard, dat heel veel klanten voor het nieuwe Ziggo gaat kosten. Alle apparatuur zou ineens waardeloos zijn? Voorlopig liggen de winkels in het oude Ziggo gebied nog vol met Irdeto ontvangers. Dat we omgaan naar een soort Horizon dienst geloof ik wel, maar de eigen keuze van ontvanger is een heel sterk punt voor Ziggo abonnee's

Ziggo heeft al aangekondigd dat ze geen losse kaarten meer verkopen of vrij gaan schakelen.

 

De bedoeling is dat iedereen aan het interactieve bakje gaat zodat de betaaldiensten beschikbaar zijn bij elke klant.

Dat gaat niet van vandaag op morgen maar wel op overmorgen.

 

Tja, en je kan natuurlijk weggaan bij Ziggo UPC maar wat is het alternatief?

Alleen Canaldigitaal heeft nog een betrekkelijk vrije hardwarekeuze, maar of dat zo blijft?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ziggo heeft al aangekondigd dat ze geen losse kaarten meer verkopen of vrij gaan schakelen.

 

De bedoeling is dat iedereen aan het interactieve bakje gaat zodat de betaaldiensten beschikbaar zijn bij elke klant.

Dat gaat niet van vandaag op morgen maar wel op overmorgen.

 

Tja, en je kan natuurlijk weggaan bij Ziggo UPC maar wat is het alternatief?

Alleen Canaldigitaal heeft nog een betrekkelijk vrije hardwarekeuze, maar of dat zo blijft?

 

Ik denk dat ik maar naar Zeeland verhuis dan...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...