Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten

Als je dit topic een beetje gevolgd hebt dan weet je dat er voorlopig nog geen zicht is op een oplossing, mogelijk komt er helemaal geen oplossing.

  • Like 1

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor mensen met de juiste apperatuur en kennis en software is dit misschien wel te doen al zal het zeker tijd gaan kosten het blijft alleen de vraag of het publiekelijk gemaakt gaat worden,ik had ook niet verwacht dat er hier de oplossing gevonden zou worden

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mensen met de juiste apperatuur en kennis en software is dit misschien wel te doen al zal het zeker tijd gaan kosten het blijft alleen de vraag of het publiekelijk gemaakt gaat worden,ik had ook niet verwacht dat er hier de oplossing gevonden zou worden

Ben ik het wel mee eens zoals ik al eerder heb aangegeven .

Het is ook niet de bedoeling dat zoiets 1,2,3 opgelost gaat worden

Kennis en apparatuur zullen de twee belangrijkste punten zijn en met alle respect die oplossing had ik ook niet hier verwacht daarvoor zal het toch allemaal net wat complexer in elkaar zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig werkt het prima op ziggo al moet je dan genoegen nemen met de SD varianten,satelliet zenders zullen ook vaak een betere beveiliging hebben aangezien je die in een groot deel van Europa kan ontvangen en kabel niet

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maar geen fox 2 sport, is ook mee te leven.

Het is tegen mijn principes om hiervoor een cam-module in me Ultimo te gaan steken

Ik vrees dat het niet bij Fox Sports 2 gaat blijven.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sport en film zenders zullen ze als eerste aanpakken,als je ziet hoeveel oa Fox moet betalen voor de rechten om het voetbal uit te kunnen zenden lijkt me dat logisch,er gaat steeds meer geld om in het voetbal,dit is niet iets wat van Canal Digitaal afkomt,misschien eist HBO wel hetzelfde over enkele maanden,de tijd zal het leren,als je zo de forums leest zijn ze ook bij sky Italië flink bezig om de kaart aan de ontvanger te koppelen

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo blijft heteen kat en muis spel.

Het is toch ook veel te simpel nu om zonder te betalen alles te zien?

Dat kan toch niet zolang doorgaan zonder consequenties???

Het zou in ieder geval al helpen als je vanuit Nederland legaal en tegen betaalbare prijzen een abbo af kan sluiten op andere satboeren zoals tvVlaanderen of Sky uk .

Het word nu veel te moeilijk gemaakt terwijl daar misschien best wel een markt voor zou zijn.

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dit topic een beetje gevolgd hebt dan weet je dat er voorlopig nog geen zicht is op een oplossing, mogelijk komt er helemaal geen oplossing.

Ik schat de kans niet groot in op een oplossing zeker niet omdat het hier om (nog) maar 1 zender gaat van een relatief klein pakket , mensen die aan wansharing doen en de kennis en apparatuur in huis hebben zullen veel eerder te werk gaan als pakketten zoals sky uk of sky it achter de decoder verdwijnt zonder dat er al oplossingen voor te vinden zijn, daar is namelijk veel meer geld mee gemoeid . Laat staan als er een oplossing komt of die dan wel of niet publiekelijk zal worden gemaakt.

 

Een kat en muis spel zal het blijven maar het wil niet zeggen dat als er al oplossingen gaan komen iedereen ze ook zal gaan (mis)bruiken om aan wansharing te gaan doen .

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zou in ieder geval al helpen als je vanuit Nederland legaal en tegen betaalbare prijzen een abbo af kan sluiten op andere satboeren zoals tvVlaanderen of Sky uk .

Het word nu veel te moeilijk gemaakt terwijl daar misschien best wel een markt voor zou zijn.

 

Van de TVV website...

 

arrow_more.jpg   Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

 

 

We aanvaarden bestellingen van en leveren aan de volgende landen:

 

België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk,

Bulgarije, Denemarken, Groot Hertdogdom Luxemburg, Ierland, Italië,

Kroatië, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovakije, Slovenië,

Spanje, Tsjechische Republiek, en Zweden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de TVV website...

 

 

arrow_more.jpg

 

 

 

Kan ik bestellen vanuit het buitenland? [/size]

We aanvaarden bestellingen van en leveren aan de volgende landen:

België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk,

Bulgarije, Denemarken, Groot Hertdogdom Luxemburg, Ierland, Italië,

Kroatië, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovakije, Slovenië,

Spanje, Tsjechische Republiek, en Zweden. [/size]

Dit schijnt in de praktijk dus niet zo simpel te werken als word aangegeven op de website.

Er zitten namelijk nogal wat voorwaarden aan vast heb ik begrepen uit eerdere threads hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Externe sharers die roepen dat zij niet zouden sharen als abonnementen goedkoper en gemakkelijker verkrijgbaar zouden zijn, geloof ik niet.

Maar het Europa met vrij verkeer van goederen en diensten hapert hier wel.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is net wat hier al eerder is aangegeven er gaat vandaag de dag zoveel geld om in de voetbal en tv rechten dat het begrijpbaar is dat ze dit aanpakken . Het is alleen jammer dat buitenlandse pakketten die aantrekkelijk zijn je niet een abonnement op kan nemen.

Dat is niet meer van deze tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...