Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten

  • Moderator

Tot nu toe zijn het alleen de FOX zenders.

Je bent nog het beste uit met een ontvanger met softcam en een CI slot.

Het beste van 2 werelden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


en dan kom ik dit tegen op de site van tv vlaanderen  :confused:

misschien sturen ze materiaal naar buitenland,maar daar mag het niet ontvangen worden.

zie en lees de bijlage.daar staat zelfs in dat ze per kaart die kunnen beperken tot 2 kanalen om te decoderen.

post-40019-0-55515300-1384984465_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het begint een beetje off topic te raken, maar bij CD gelden volgens hun algemene voorwaarden op de site dezelfde restricties.

Maar daar loopt al een topic over.

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/327213-cd-en-abbo-in-het-buitenland-hoe-zit-dat-nu/

 

Maar weer terug on topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er mee leven dat CD Fox2 alleen met de nieuwe CI+ module te zien is mits ze op de extra smarkaarten hetzelfde pakket kostenloos zouden vrijgeven op elke kaart die je in bezit hebt. Zolang je bij CD vast zit dat je extra moet betalen voor pakketten die wel op de hoofdkaart hebt, maar niet op je ook nog maandelijks betalende tweede en derde kaart is het voor mij een reden geen Fox2 in mijn huidige pakket erbij te nemen.

 

Ik heb sinds een week de kabel weer binnen en overweeg nu toch echt de boel bij CD op te zeggen zeker omdat ik bij de kabelboer ook nog eens drie kaarten kan kopen a € 19,95/stuk en het kompleet pakket wat ik afneem kan bekijken op deze 3 kaarten en dan daar in de maand geen cent extra voor moet betalen. Ga hier de komende kerstvakantie eens goed bekijken hoe ik dit met mijn huidige ontvanger kan oplossen want opnemen en kijken waar ierder maar wil is iets wat ik niet zomaar wil opgeven. En het gebruik van CD in de caravan is natuurlijk op deze manier ook mooie bijkomstigheid wat bij de kabelboer dus onmogelijk is.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik iedereen er nog is aan herinneren waarom ik deze thread gestart heb, dat was om een technische discussie op gang te brengen, niet om allerlei zij discussies aan te wakkeren.

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel werd er toch niet meer gezegd,het was al weken stil,maar ik begrijp je standpunt dus zal er rekening mee houden

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De firmware van de nieuwe CI module is inmiddels uitgeplozen maar de benodigde keys voor de additionele encryptie zitten er helaas niet in.

 

Het was al aangegeven door cryptexpert op streamboard met veel ervaring op dit gebied: die keys zitten in de hardware maar je kunt het altijd proberen.

 

Ik denk zelf dat die cam veel te nieuw is en ontwikkelt op basis van alle ervaring van Fa. Kudelski uiteraard rekening gehouden met truuks die de scene uithaalt om er info uit of aan te onttrekken.

De beste aanval lijkt mij dus de oudste nog werkende gecertificeerde tuner. Mooiste is eentje die in oktober een update nodig had omdat anders foxsports2 int niet bekeken kon worden. Of die er is weet ik niet, ik heb geen foxsports en heb persoonlijk nooit een gecertificeerde tuner gehad... alleen mijn ouwe omaatje had heel vroeger een pace en daarna een philips ontvanger.

Dus als iemand iets meer kan roepen op dit punt dan verneem ik dat graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het in de hardware zit (in een chip)  kan een software update weinig uithalen, dan zit het er ook al vanaf het begin in. 

 

Voordeel daarvan is dat je ook niet bang hoeft te zijn dat ze het system opwaarderen want dan moet alle hardware vervangen worden. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

De firmware van de nieuwe CI module is inmiddels uitgeplozen maar de benodigde keys voor de additionele encryptie zitten er helaas niet in.

 

Het was al aangegeven door cryptexpert op streamboard met veel ervaring op dit gebied: die keys zitten in de hardware maar je kunt het altijd proberen.

 

Ik denk zelf dat die cam veel te nieuw is en ontwikkelt op basis van alle ervaring van Fa. Kudelski uiteraard rekening gehouden met truuks die de scene uithaalt om er info uit of aan te onttrekken.

De beste aanval lijkt mij dus de oudste nog werkende gecertificeerde tuner. Mooiste is eentje die in oktober een update nodig had omdat anders foxsports2 int niet bekeken kon worden. Of die er is weet ik niet, ik heb geen foxsports en heb persoonlijk nooit een gecertificeerde tuner gehad... alleen mijn ouwe omaatje had heel vroeger een pace en daarna een philips ontvanger.

Dus als iemand iets meer kan roepen op dit punt dan verneem ik dat graag!

 

Ik heb hier nog een M7 sat801 liggen die ik enkel maar in nood gebruik (eventueel om kaartje te activeren of dergelijks) deze heeft al verschillende maanden niet meer aan het net gehangen. Ik denk dat firm 2.04a is als ik me niet vergis. weet ,niet of dit iets kan zijn. Heb echter geen foxsport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De firmware van de nieuwe CI module is inmiddels uitgeplozen maar de benodigde keys voor de additionele encryptie zitten er helaas niet in.

 

Het was al aangegeven door cryptexpert op streamboard met veel ervaring op dit gebied: die keys zitten in de hardware maar je kunt het altijd proberen.

Dan is cryptexpert toch niet zo'n expert als ie zelf dacht te zijn.

Key zit inderdaad niet in de laatste firmware update file. Maar het is toch echt geen hardware key.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is cryptexpert toch niet zo'n expert als ie zelf dacht te zijn.

Key zit inderdaad niet in de laatste firmware update file. Maar het is toch echt geen hardware key.

 

Ik gok er nog steeds op dat het om een soort van passwoord gaat die de kaart en de CI-module tussen elkaar gebruiken.

Mogelijk een bepaald stukje extra getallen die om de zoveel tijd moeten opduiken om de kaart te laten werken.

Want als de je de kaart aanspreekt in OScam dan is de cw die terug komt 00 00 00 etc, van wat ik gezien heb in de log, kan me vergissen.

Net zoals ze bij ziggo een aes-key gebruiken, laat je die weg dan reageert de kaart niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelezen dat sky Italië de HD zenders ook aan de box gekoppeld zou hebben enkele weken terug maar dat is alweer opgelost voor bepaalde kaarten door het gebruik van unicam,daar zou het ook om een nano paring gaan,heel veel verstand heb ik er verder niet van maar het schijnt daar weer te werken met bepaalde kaarten en een Linux box

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...