Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten


Laten we eerst maar eens even zien wat er gaat gebeuren in het nieuwe jaar.

 

Ik zie ze er absoluut toe in staat om zo ineens alle FTV kanalen op zwart te drukken.

Wat niet kan is de prijs stellen op 12,95. Dat is echt too much voor 3 kanalen. En dan heb je uiteraard een jaarabonnement ;)

 

Daarbij: als de NPO niet aan canaldigitaal betaald zouden regulier betalende abonnees ook weer een prijsverhoging kunnen verwachten. Kan me niet voorstellen dat de provider dat straks missende zakje met geld erbij laat zitten: dat moet ook gecompenseerd worden.

 

Wat een getrut allemaal zeg, ik vraag me af wat voor grappen we nog meer kunnen gaan verwachten nu ze niet meer aan de mediawet hoeven te voldoen. Gooien ze dan ook alle regionalen uit het basispakket?

Tijd zal het leren... een ding weet ik wel, als je vooraf meer informatie wilt ben je zuur. Achteraf kan iedereen het je vertellen maar op voorhand hoor je enkel en alleen leugens en halve verhalen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal gaat de doorgifte van de publieke omroep niet  zelf betalen. Dan doen ze hun durf investeerders tekort.

De kosten met winst opslag zal verhaald worden op de bestaande abonnees.

Lijkt me niet meer dan logies om als commercieel bedrijf het voortbestaan te continueren.  

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het spreekwoord zegt "wie appelen vaart die appelen eet". :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De Nederlandse zenders NED 1,2,3 blijven op de satelliet in ieder geval achter de decoder, die worden niet FTA.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, ben net weer gebeld door CDS. En het is er niet duidelijker op geworden. 

 

Volgens deze callcentermedewerker is er geen apart pakket gemaakt, maar kan het basispakket gekozen worden met 50 procent korting voor 12,95. Hij verwijst naar de CDS-site, maar daar kom ik geen basispakket (het oude SD-pakket) meer tegen. En het basispakket was toch nog lang geen 25 euro per maand? 

 

Edit: Of de korting geldt voor de e. 12,95, maar dat verkoopargument is niet heel duidelijk genoemd. Ik moet mijn opname nog beluisteren (kwaliteitsdoeleinden) en kom er nog op terug. 

 

Of ik kan voor 5 euro (dat is met 50 procent korting) het HD-lite pakket nemen. Daar is dan geen ander abonnement bij nodig volgens deze medewerker. (Terwijl je afaik eerder HD alleen als extra kon nemen, ook al zijn er hier op sat4all ook mensen die alleen de goedkope HD-addon afnemen.)

 

Alle abonnementen lopen 24 maanden, de korting is ook voor die periode. Nieuwe belafspraak voor volgende week vrijdag.

aangepast door wernert

___________________________

 T90

2 x Slingbox solo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...