Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Iemand wie op dit moment FTA kijkt kan eens contact opnemen met de NOS en hun om een standpunt vragen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je bedoelt FTV, Ceesv ? FTA kanalen kunnen we allemaal (blijven) kijken.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Herstel, inderdaad Nederland 1,2,3 FTV.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur maar eens een e-mail aan de NOS. In bijna geen van de gevallen geeft de NOS een antwoord.

 

 

Trouwens het verschil tussen de NOS en de NPO wordt mij steeds onduidelijker.

Ooit had je de NOS.

 

Die werd opgesplitst in de NOS en NOB.

De NOS daarna werd weer opgesplitst in een NOS en NPS.

De NOS daarna werd weer uit elkaar getrokken in de NOS en NPO.

 

NOB is helemaal iets anders geworden (als het al nog mocht bestaan)

NPS is gefuseerd in de NTR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

npo heeft niks met de nos te maken en staat gewoon voor nederlandse publieke omroepen en is een verzamelnaam voor het hele zootje

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e kamer stukken over het onderwerp:

 

Ook heeft de heer Van Dam in zijn eerste termijn gevraagd om naar zaken als free to air, free to view, te kijken. Daar gaat nu zo'n 3 tot 6 miljoen aan op. Als je dat niet meer of anders zou willen doen, kan dat pas in 2017, want er lopen langdurige contracten; ook zou de wet daarvoor veranderd moeten worden. Ik wil echter best in kaart brengen welke besparingsmogelijkheden er nog zijn, vooral ook omdat dit allemaal mogelijkheden zijn die de programma's zo min mogelijk aantasten.

Gevonden in: http://www.tweedekamer.nl/downloads/document/index.jsp?id=6aac18b7-8c17-49d5-8eaf-11a0b9642719&title=Voortzetting%20behandeling%20Wijziging%20van%20onder%20meer%20de%20Mediawet%202008%20i.v.m.%20onder%20meer%20aanpassing%20van%20de%20rijksmediabijdrage%20en%20overheveling%20van%20het%20budget%20voor%20de%20bekostiging%20van%20de%20regionale%20omroepen%20van%20het%20provinciefonds%20naar%20de%20mediabegroting%20(33%20664)%20(voortzetting).doc

 

En ook in: http://www.tweedekamer.nl/downloads/document/index.jsp?id=2e94e8d9-1259-4ff0-826b-1a4c246c80b1&title=Gewijzigde%20motie%20van%20de%20leden%20Van%20Dam%20en%20Huizing%20(33664,%20nr.20)%20over%20een%20evaluatie%20van%20de%20uitwerking%20van%20bezuinigingsopties.pdf

 

Hieruit blijkt de intentie om te besparen op FTA en FTV. Misschien dat de langlopende contracten waarover wordt geproken betrekking hebben op de Digitenne distributie.

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb twee kaartjes met het standaardpakket, dus de FTV zenders van de NPO.

Ooit wel is ergens gelezen dat er wel 100.000 van die kaartjes in omloop zijn.

Voornamelijk van klanten die hun betaalde abbo opgezegd hadden.

 

Ook als standaardpakket-abonnee ben ik een klant van CanalDigitaal. Mijn gegevens zijn daar bekend en zo nu en dan krijg ik post van ze, vooral aanbiedingen om een betaalde klant te worden.

 

Het lijkt me niet meer dan logisch dat ze mij minimaal één maand van te voren schriftelijk op de hoogte moeten brengen van een belangrijke wijziging in de voorwaarden.

Eigenlijk verwacht ik dus nog deze maand een brief van ze (met een aanbieding ofzo...) als de datum van 1 januari 2014 inderdaad waar is.

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zelf heb twee kaartjes met het standaardpakket, dus de FTV zenders van de NPO.

 

Eigenlijk verwacht ik dus nog deze mand een brief van ze (met een aanbieding ofzo...) als de datum van 1 januari 2014 inderdaad waar is.

Volgens webcare zou het in de loop van 2014 zijn....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Free to Air = kijken zonder beperking

Free to view = kijken met kaartje zonder abonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op het satellietforum nu inderdaad dat de datum van 1 januari 2014 niet juist is.

Het is dus in de loop van 2014.....

 

Citaat van post van CanalDigitaal Satelliet:

 

Het klopt dat NPO zenders in de loop van 2014 niet meer FTV te ontvangen zijn.

Dit is een direct gevolg van de bezuinigingen bij NPO. NPO is daardoor genoodzaakt om haar distributiebeleid aan te passen en NPO niet meer gratis aan te bieden.

Klanten die dor ons gebeld worden, en voor het Basis abonnement kiezen kunnen de NPO zenders gewoon blijven ontvangen.

 

NB: het betreft hier uitsluitend klanten die in het bezit zijn van een smartcard en een niet betaald abonnement op Nederland1,2 en 3(HD) waar deze wijziging voor gaat gelden. Voor onze overige klanten met een betalend abonnement veranderd er niets op het moment dat de NPO zenders niet meer FTV zouden zijn.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dit is een direct gevolg van de bezuinigingen bij NPO.
NPO is daardoor genoodzaakt om haar distributiebeleid aan te passen en NPO niet meer

gratis aan te bieden.

 

 

en NPO niet meer gratis aan te bieden.

Lariekoek, geloof d'r nix van dat het al een uitgemaakte zaak is.

Gewoon zoals het nu is en anders geld vragen van cds en kpn voor doorgifte.

De npo website een weekje platgooien, kijken of ze de boodschap begrijpen.

 

Volgend jaar ook nlziet, zal vast goedkoper zijn dan cds met een basis pakket.

Ga er iig geen 12 euro of meer voor betalen, ook niet als ik dan een hoop zooi erbij krijg.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...