Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten

morgenavond is er op Das Erste een documentaire te zien over Mercedes in Argentinie. In de tijd dat er mensen verdwenen.

denk je nou echt dat dit programma uitgezonden zal worden bij een commerciele omroep als Mercedes de hoofdsponsor zou zijn vele programma's?

 

Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je tracht jouw vooroordelen op basis van onjuiste aannames suggestief hier zit te ventileren.

 

Laat ik nu de Rabobank aanhalen: daar zie je toch ook met regelmaat van de klok reclame van voorbijkomen.

Hebben ze ook uitgebreid items over Libor rente schandaal van uitgezonden.

 

Het interesseert de commericiele omroep helemaal niks, als mercedes als een klein kind woedend afhaakt vult meneer audi het gat wel in.

En als de ene commerciele omroep het niet uitzend dan doet de andere commerciele omroep het wel. Ze zijn daar gek op "primeurtjes"

Hoe groter de beerput die ze los kunnen trekken hoe liever ze het doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je ziet het verkeerd, mijn kaartje staat niet op mijn naam maar op die van mijn moeder in Nederland. Mijn moeder betaald de belasting en ik kijk tv, maar nogmaals niet naar de publieke omroep tenzij er een WK of EK is.

 

Je moet niet met je vinger gaan wijzen als je niet de achtergrond weet.

 

Dan klopt het dat jij geen belasting betaald.

Niet dat ik je met een vinger wil nawijzen maar als ik dat al zou doen dan is dat voor 100% correct.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan klopt het dat jij geen belasting betaald.

Niet dat ik je met een vinger wil nawijzen maar als ik dat al zou doen dan is dat voor 100% correct.

 

 

De belasting wordt betaald punt, mijn moeder betaald dat en dat maakt voor mij geen verschil als het maar betaald wordt. Maar ik begrijp nog steeds niet waarom je mij daarmee onder de loep wilt nemen, dat is niet de taak van een moderator.

 

Als er iets betaald wordt maakt dat niet uit hoe, dus als een vriend 3 blokken verders mijn huur betaald zeurt daar toch ook niemand over, als het maar betaald wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De belasting wordt betaald punt, mijn moeder betaald dat en dat maakt voor mij geen verschil als het maar betaald wordt.

 

 

Voor jou maakt het niets uit. Maar het is wel illegaal. Belasting is namelijk persoonlijk en niet overdraagbaar!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij mag helemaal niet bepalen wat ik doe en wil doen, nu begin je naast het muggenziften ook nog op een dictator te lijken. Het siert je in ieder geval niet.

 

En ik geloof niet dat jij zo´n heilig boontje bent die helemaal niets tegen de regels indoet, ik zal daar in het vervolg eens heel erg goed op gaan letten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam het volgende tegen in de lange rij van antwoorden:

 

"Ik vind ook dat het een vooroordeel is de commerciele zenders slecht te noemen, waarschijnlijk zijn dit enkel mensen die ned 1,2 en 3 ontvangen en de rest nog nooit hebben bekeken."

 

Dat laatste is kul, bij welk abo dan ook, je zit altijd vast aan die commercielen, of je nu wilt of niet.

 

Wat "leuk" is, bij RTL, ze hebben daar een "deskundige" die 5 X per week zijn gal kan spuien op de NPO.

Zeker als het om die enkele duur betaalde presentatoren gaat.

Het is de heer A. Verlinden die deze uitspraken kan doen in het gewaardeerde en "journalistieke hoogstaande Boulevard".

Hij doet zelf niet aan journalistiek en leest het meeste af van de autoque.

Dan hebben we nog de heren Geer en Goor, die op ordinaire wijze de mensen "vermaken", platter kan het niet.

En de lach van Geer is wel heel erg nep.

Verder doet de Amsterdammer Goor graag een ander te kakken zetten, nu weer met een Chinees.

Ja, het is bekend, A´dammers houden van humor, maar alleen als het over een ander gaat, zet je hen te kakken, zijn ze gelijk pisnijdig.

 

Ik neem DWDD altijd op, om dit later te kunnen zien.

Meestal kijk ik dan naar een Duitse zender en als daar niets is, zet ik Boulevard op, je eigen ergeren aan rotzooi, is goed, dan weet je dat het toch echt beter kan.

Mocht CD met een abo komen met alleen NPO/VRT/RTBf, zou ik daar gelijk voor gaan.

Kijk normaal nooit (meer) naar de commercielen.

Zet een detective van de KRO eens af tegen CSI..., dan weet je wel wat het beste is.

Alles uit de VS is over de top en niet realistisch, helaas heeft de gemiddelde NLer dit niet door.

Journalistiek gezien, is de NPO dus wél goed bezig, met Twee Vandaag, Nieuwsuur, Brandpunt, Zembla en noem maar op,

dit vind je bij geen een commerciele zender.

 

De commercielen zullen zich nooit kunnen meten aan de NPO, dat is een gegeven feit.,.

noch in NL, noch in het buitenland. Uitzondering hierop is "The UK".

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...